خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛
خوش عقیده گفت: جبهه دشمن استادانه و با برنامه اذهان عمومی مردم را منحرف می‌کند.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۳۸
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سروان پاسدار محمد خوش عقیده، در جمع بسیجیان پایگاه هانیه حوزه حضرت فاطمه (س) ضمن گرامیداشت عید غدیر، عید بزرگ مسمانان جهان بیان کرد: از صدر اسلام تا کنون، وجود حضرت علی(ع) در تمامی ابعاد به عنوان بهترین نمونه و سرمشق برای کلیه مسلمانان شناخته شده است.

کارشناس سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در ادامه با یادآوری هفته عفاف و حجاب و فضاسازی دشمن در این زمینه اظهار کرد: جبهه دشمن استادانه و با برنامه اذهان عمومی مردم را منحرف می کند.

وی با اشاره به درگیری خیابانی دختران در اصفهان به اهمیت سواد رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: ما باید آگاه به سواد رسانه باشیم. صد انقلاب کار خود را دقیق انجام می دهد و موارد مدنظر خود را منتشر می کند، لذا باید مراقب باشیم و بدانیم دشمن خیلی خوب روی قشر جوان کار می کند. جلوگیری از این فاجعه تلاش مضاعف ما را در این مسیر می طلبد.

وی در ادامه با تاکید بر بیانات امام خمینی (ره) در منزلت و ارزش بسیج و بسیجی عنوان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند بسیجی یعنی وجود مقدس امیرالمومنین که تمام وجودش را وقف اسلام کرده است، ایشان این جایگاه را به عنوان مدال افتخاری برای بسیجیان دانستند و آرزو کردند که در پناه تشکیل حکومت اسلامی غربت بسیجیان در بعضی از امور به پایان برسد.

وی با معرفی کتاب انسان ۲۵۰ ساله توسط مقام معظم رهبری که به شیوه حکومت داری ائمه اطهار می پردازد؛ تصریح کرد: این کتاب بیانگر نوع مبارزات ائمه اطهار بنا به شرایط متفاوت بوده است.

معاونت فرهنگی سپاه ضمن یادآوری عصر غیبت بیان کرد: باید با آگاهی از وظیفه خود تکلیف دینی خود را به نحو احسن انجام دهیم و بدانیم که فقط دوست داشتن شهدا کافی نیست، بلکه باید راه آنها را ادامه دهیم. بارزترین مشخصه شهدا وظیفه شناسی آنها بود.

خوش عقیده در پایان به بیان ارکان پیروزی در اسلام پرداخت و یادآور شد؛ امام انقلابی، امت انقلابی و نقشه راه که همان قرآن و ائمه است؛ ما باید ضمن تلاش مجدانه و استفاده از امکانات موجود در این راه هزینه بدهیم و پای موازین شرعی بمانیم. همچنین گوش به فرمان اوامر رهبری باشیم تا شاهد اعطای نصرت الهی شویم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها