رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز خبر داد؛

برگزاری چهاردهمین رزمایش کمک های مومنانه در استان البرز

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع)گفت:چهاردهمین رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و دهه امامت و ولایت در این استان اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۴۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار مهران طیران با اشاره به برنامه های عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت اظهار داشت:رزمایش کمک های مومنانه با همکاری مشترک تمام نواحی سپاه و حوزه های بسیج در سطح شهرستان های استان نسبت به خدمات رسانی به محرومان اقدام می شود.

چهاردهمین رزمایش کمک های مومنانه در استان البرز

وی افزود: توزیع بسته های معیشتی، پوشاک، لوازم التحریر، بسته های بهداشتی و توزیع قربانی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان از جمله برنامه هایی است که بر اساس این بسته در نظر گرفته شده است.

پاسدار طیران توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی، ۷۰هزار پرس غذای گرم وآزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد را از دیگر برنامه های به مناسبت هفته امامت و ولایت در استان عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهیه جهیزیه توسط خیرین در محلات، حوزه ها و نواحی استان اشاره و گفت: ۳۴ مورد جهیزیه در این ایام توزیع خواهد شد.

پاسدار طیران راه اندازی کارگاه های اشتغال زائی را از دیگر برنامه ها به مناسبت دهه ولایت و امامت اشاره واظهار داشت: ۶ کارگاه اشتغال زایی با ظرفیت حدود ۱۰۰ نفر که عمدتا بانوان سرپرست خانوار هستند راه اندازی می شود.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار