سرهنگ پاسدار ابوالفضل خدا قلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین برای صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت:
کد خبر: ۹۳۵۹۱۵۰
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

پیام تبریک رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین برای صعود تیم فوتبال فجر سپاسی 

به گزارش خبرگزاری بسیج ،  سرهنگ پاسدار ابوالفضل خدا قلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین برای صعود تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز به لیگ برترفوتبال کشور گفـت:

به نام خدا

پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد ولحظه‌ها را ماندگار می‌سازد.
صعود غرور آفرین تیم فجرشهید سپاسی شیراز را به لیگ برتر فوتبال کشور که به راستی لایق این عزیزان بود را به مردم ورزش دوست و هوادران و تمامی بسیجیان سلحشور این مرز و بوم تبریک عرض مینمایم.

امروز جوانان عزیز بسیجی با حفظ معنویت و ارزشهای اخلاقی معجزه یکدلی و یکصدایی وامیدآفرینی که از مطالبات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» در بیانیه گام دوم انقلاب بود را مجددا به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که رمز موفقیت کارجهادی و انقلابی در همه عرصه ها حتی در ورزش حرفه‌ای است و فارغ از تمام تعلقات، هدف سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همراه با شادی و شعف مردم بسیجی، ولایتمدار و همیشه درصحنه استان فارس می‌باشد.

ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه کلیه دست اندرکاران بویژه فرماندهی محترم کل سپاه، ریاست محترم سازمان بسیج ، فرمانده و پرسنل محترم سپاه فجر استان فارس، معاونت تربیت و آموزش کل سپاه ، تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، مدیرعامل زحمتکش، مربیان ،سرپرستان ، بازیکنان ، هیات مدیره این باشگاه و پیشکسوتان فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای مردم استان فارس را دارم.

سعادت و سربلندی شما را در لیگ برتر کشور را از درگاه حق تعالی خواستارم و انشالله این قهرمانی های پیاپی، که موجبات شادی مردم عزیز و بسیجیان را فراهم می سازد ،همواره تداوم داشته باشد... من الله توفیق.

 

سرهنگ پاسدار ابوالفضل خدا قلی پور

سازمان ورزش بسیج مستضعفین

ارسال نظرات