سردار کریمی گفت:راه اندازی نهضت عظیم سفیران سلامت در خانواده ها و محله ها یکی از برکات مهم طرح شهید سلیمانی بود که علاوه بر بیماری کرونا در برنامه های بعدی بهداشتی و درمانی می تواند موثر واقع شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۱۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

راه اندازی نهضت عظیم سفیران سلامت از برکات مهم طرح شهید سلیمانیبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»عصر امروز (چهارشنبه) در آیین تقدیر از مدافعان سلامت و کادر درمان در بیمارستان قدس اراک به مناسبت عید قربان اظهار کرد: عید سعید قربان مصداق گذشتن از دلبستگی ها برای رسیدن به معبود الهی است و فرا رسیدن این ایام ارزشمند فرصت مناسبی برای ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی می باشد که باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: مدافعان سلامت در طول ایام شیوع بیماری کرونا با مجاهدت ها و فداکاری های خود شعله های امید و نشاط را در جامعه روشن کردند و پایداری آنها در ادامه مسیر برای ملت ایران قوت قلب بزرگی بود.

کریمی گفت:  مجاهدان عرصه سلامت با تاسی از روحیه بسیجی آفرینشگر حماسه های بزرگی برای نظام اسلامی شدند و ایستادگی آنها در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: راه و رسم جهاد و ایثارگری که در طی ایام کرونا توسط مدافعان سلامت در کشور راه افتاد برگرفته از دفاع مقدس بود و مدافعان حریم سلامت به طور عملی نشان دادند راه شهیدان زنده است و برای تامین سلامت مردم و جامعه آماده هرگونه جانفشانی و مجاهدت هستند.

فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد: مدافعان سلامت احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و عزیزانی که در طی این مدت برای مبارزه و کنترل این بیماری منحوس در لباس پرستاری و پزشکی وارد میدان شدند دفاع مقدس دیگری در کشور رقم زدند.

وی با بیان اینکه مجاهدت ها و ایثارگری های مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار شد گفت: مجاهدت این عزیزان مصداق واقعی عمل صالح بود که بسیار ارزشمند است و باید خدا را شاکر باشند که فرصت خدمت رسانی و انجام عمل صالح را خداوند به آنها عنایت کرده است.

کریمی افزود: حضرت امام(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی راه بزرگ کرامت، عزت و سربلندی ملت ایران را به خوبی ترسیم کرده و لذا رستگاری و کمال امروز ملت در گرو پیروی از ولایت است.

وی بیان کرد: : خوشبختانه اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی برکات بسیاری برای کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا داشت که امروز علاوه بر ابعاد حمایتی، پشتیبانی و کنترلی در کمک به واکسیناسیون کاربرد دارد.

فرمانده سپاه روح الله خاطر نشان کرد: راه اندازی نهضت عظیم سفیران سلامت در خانواده ها و محله ها یکی از برکات مهم طرح شهید سلیمانی بود که علاوه بر بیماری کرونا در برنامه های بعدی بهداشتی و درمانی می تواند موثر واقع شود.

در حاشیه این برنامه سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله به همراه دکتر علیرضا امانی رئیس بیمارستان فوق تخصصی قدس اراک و سرهنگ پاسدار امینی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله از تعدادی بیماران بستری شده از جمله جانبازان، خانواده های معظم شهدا و بیماران کرونایی ملاقات نمودند و آرزوی سلامت و عافیت برای آنها از خداوند متعال طلب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات