فرمانده ناحیه مقاومت ویژه سپاه زاهدان گفت:

حضور میدانی بسیجیان برای مهار کرونا/ همکاری 945 بسیجی در امر تزریق واکست کرونا در زاهدان

زاهدان/ سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی گفت: 945 بسبجی خواهر و برادر جهت مقابله و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کوید 19حضور فعال دارند.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۵۱
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

 فرمانده ناحیه مقاومت ویژه سپاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که  با شیوع  ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان زاهدان، بسیجیان این ناحیه مقاومت وارد میدان شده اند و برای کمک به تسریع در واکسیناسیون مردم به کمک بسیج جامعه پزشکی شتافتند.

سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی بسیج را میداندار حضور در عرصه های سخت و حمایتگر مردم نیازمند و محروم جامعه دانست و افزود: از اول تیرماه که استان سیستان و بلوچستان با پیک جدید ویروس کرونا مواجه شد بسیجیان با بالا زدن آستین همت و انجام فعالیت های جهادی در مقابله با این بیماری چون گذشته در میدان ریشه کنی کوید 19 حضور یافتند.

وی ادامه داد: با راه اندازی ۳مرکز تجمیعی واکسیناسیون کوید ۱۹ بیش از ۹۴۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر جهت ارائه خدمت بی منت در میدان  مقابله با این ویروس منحوس حاضر شده اند.

این مسئول ادامه داد: این بسیجیان در امور مختلفی مانند تامین امنیت، تکریم مراجعه کنندگان و کارپرداز سیستم با نیروهای جامعه پزشکی همکاری مستقیم دارند تا روند واکسیناسیون همشهریان با توجه به پیک جدید کرونا سرعت بیشتری پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: تامین نیرو و امکانات مراکز تجمیعی واکسیناسیون در زاهدان برعهده این ناحیه است و هم اکنون سه مرکز  که دو مرکزبه نام شهدای عرصه سلامت «سردار شهید لطیفی» واقع در خیابان بعثت سوله صالحین حوزه ثارالله، مرکز«شهید بخته ای» واقع در خیابان امداد، مرکز«شهیده ترکان» واقع در خیابان امیرکبیر تقاطع بلوار ثارالله و امیر کبیر راه اندازی شده است.

ارسال نظرات