مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آبدانان:

حلقه‌های صالحین؛ کلید طلایی تقویت معنویت و معرفت در بسیج

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه آبدانان حجت الاسلام حسینی دربرنامه حلقه های صالحین پایگاه شهید امینیان شهرک هزارانی حوزه شهید متوسلیان گفت :حلقه‌های صالحین کلید طلایی تقویت معنویت و معرفت در بسیج است.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۸۱
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه آبدانان حجت الاسلام حسینی دربرنامه حلقه های صالحین پایگاه شهید امینیان شهرک هزارانی حوزه شهید متوسلیان گفت :حلقه‌های صالحین کلید طلایی تقویت معنویت و معرفت در بسیج است.

وی افزود:تشکیل این گونه حلقه ها وگفتن مباحث گوناگونی در رابطه با مسائل فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی،مذهبی و...به حل بسیاری از مشکلات مردم می انجامد سپاه باید روی این حلقه های صالحین حساب ویژه باز کند.

وی تاکید کرد : حلقه‌های صالحین برنامه‌ای نورانی، پربرکت و بسیار اثرگذار که در آن بسیجیان در گروه‌هایی به‌صورت ساده، بی‌آلایش و بدون نیاز به امکانات پرهزینه در قالب یک یا چند حلقه با مدیریت و نظارت مربی یا سرگروه حلقه دور هم نشسته و در مورد موضوعات مختلف گفتمان و هم‌اندیشی می‌کنند. آنچه در حلقه‌ها اصل محسوب می‌شود تقویت اعتقادات و معنویات و معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «اصل تشکیل مجموعه‌های صالحین، بر اساس همین دید به‌وجود آمد که از لحاظ معنوی، از لحاظ تربیتی، از لحاظ تعلیمی، عمق بخشیده بشود به فکر و به روحیه جوانان بسیجی ما در بخش‌های مختلف».

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آبدانان گفت: حلقه‌های صالحین اگر پرشور و پرمحتوا باشند و به نحو احسن برگزار شوند سدی در برابر انحرافات عقیدتی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی، دینی، مذهبی و... خواهند بود کما اینکه تا کنون نیز چنین بوده است.

ارسال نظرات