خبرهای داغ:
تبریز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش پدری و هدایتگر برای جریانات مختلف سیاسی داخل نظام جمهوری اسلامی دارند، نباید نقش محوری آن ها در هدایت جامعه اسلامی به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۵۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذرباجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در همایش ائمه جمعه استان افزود: باید ائمه جمعه دست نوازش بر سر تمامی گروه ها و جریانات سیاسی که اعتقاد به جمهوری اسلامی داشته و در داخل این مجموعه فعالیت می کنند، بکشند.

وی نماز جمعه را مرکز دعوت آحاد مردم به تقوای فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که خدمت به نماز جمعه به منظور هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن آن در حقیقت خدمت به دین و ائمه اطهار (ع) است، چون ائمه جمعه سنگربانان دفاع معنوی مقابل دشمنان هستند و پیروی از خط ولایت مهمترین وظایف ائمه جمعه می باشد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماز جمعه را قرارگاه ایمان و تقوا و مظهر وحدت جامعه دانست و بر تقویت آن تاکید و ابراز امیدواری کرد این سنگر اسلام که یادگار امام خمینی است روز به روز تقویت شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۵ مرداد سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی، گفت: این روز برزگ هرگز از خاطر مردم استان فراموش نخواهد شد و امیدواریم بار دیگر این سعادت نصیب اهالی نجیب و ولایت مدار آذربایجان شود تا از نزدیک با رهبر خود دیدار کنند.

حجت الاسلام آل هاشم به فرا رسیدن عید سعید غدیرخم نیز اشاره و اضافه کرد: این عید برای مسلمانان جزو اعیاد بزرگ به شمار می رود که نه تاریخ است، نه جغرافیا و نه روایت، بلکه رسالت و ولایت است و پیش بند آن رسالت و پیوند آن ولایت است که ولایت مداری درس جاودانه غدیر می باشد.

وی یادآور شد: زنده نگه داشتن غدیر در حقیقت زنده نگه داشتن اسلام است

ارسال نظرات
پر بیننده ها