گودرزی گفت: در مرحله اول آبرسانی با تدبیر سردار کریمی فرمانده محترم سپاه روح الله دستگاه های تانکر آبرسان به روستاهای قالهَر و مُزوش دلیجان که با مشکل آب آشامیدنی و آبیاری درختان مواجه بودند اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۶۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله ظهر امروز (جمعه) در آیین اعزام تانکرهای آبرسان سپاه روح الله به روستاهای دلیجان اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار کلیه مأموریت ها و خدمت رسانی های همه جانبه تمام توان را برای تامین آب شرب و کشاورزی روستاها و خصوصا مناطقی که مشکلات کم آبی دارند پای کار خواهد آورد.

وی افزود: عزم سپاه و بسیج برای حل مشکلات کم آبی در روستاهای استان مرکزی جدی است و با توجه به نشستی که با فرماندهان شهرستانی سپاه استان مرکزی داشتیم پای کارآوردن کلیه ظرفیت ها در این راستا تأکید شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: یکی از مهمترین راهبردهای بسیج در طی سال های اخیر رفع نیازهای اصلی کشور و رسیدن به خودکفایی همه جانبه است که در کنار ظرفیت های علمی و پژوهشی برای انجام ایجاد زیرساخت ها اقدامات جهادی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: یکی از اولویت های مهم بسیج سازندگی استان مرکزی در طی این سال های اخیر اجرای پروژه های مربوط به آب است که در دو بخش آب شرب و آب کشاورزی برای رفع نیازهای مناطق کم برخوردار و روستاها تلاش می کند.

گودرزی گفت: در سال گذشته به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، ۲۵ کیلومتر کول گذاری و در مجموع احداث ۳۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی با مشارکت مردم روستا انجام شد که مهمترین هدف تأمین آب و صیانت از این سرمایه ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های مربوط به آب توسط بسیج سازندگی توانست به شکل میانگین از هدر رفت ۲۸ درصدی آب در مناطق اجرای طرح جلوگیری کند،گفت: امسال بسیج سازندگی عزم جدی برای ادامه این کار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله افزود: مردم روستاها و مناطق کم برخوردار مستحق خدمت رسانی بی منت هستند چراکه در همه شرایط پای کار انقلاب بوده اند و وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده اند و امروز سپاه و بسیج به عنوان یار و یاور مردم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به میدان آورده است.

وی تأکید کرد: مدیریت انقلابی و کار جهادی راهکار مقابله با مشکلات فعلی است که اگر مردم در کنار مسئولین عزم و اراده خود را پای کار بیاورند قطعا مشکلات حل خواهد شد.

گودرزی با اشاره به حل مشکلات آب در روستاهای دلیجان گفت: در طی بازدیدی که از برخی از روستاهای شهرستان دلیجان انجام شد بسیج سازندگی با کمک سپاه شهرستان دلیجان همه ظرفیت ها را برای تأمین آب شرب و کشاورزی روستاها پای کار آورد.

وی افزود: کلیه امکانات و تجهیزات لازم از قبیل تانکرهای آبرسانی و گروه های جهادی در این راستا پای کار آمده و امیدواریم در سریعترین فرصت مشکلات کم آبی در این مناطق برطرف شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله ادامه داد: در مرحله اول آبرسانی با تدبیر سردار کریمی فرمانده محترم سپاه روح الله استان مرکزی دستگاه های تانکر آبرسان به روستاهای قالهَر و مُزوش دلیجان که با مشکل آب آشامیدنی و آبیاری درختان مواجه بودند اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: اهالی شریف این دو روستا از این اقدام جهادی سپاه و بسیج بسیار خوشحال و امیدوار شدند و از فرماندهی محترم و کلیه جهادگران بسیجی سپاه روح الله تقدیر ویژه کردند.

انتهای پیام/ 

 
ارسال نظرات