مسابقه حفظ سوره بسیج به همت دارلقرآن بسیج و موسسه قرآنی سبحان

مسابقه حفظ سوره به همت دارالقرآن بسیج و با همکاری کارگروه قرآنی دیلم در موسسه قرآنی سبحان شهرستان دیلم برگزار شد
کد خبر: ۹۳۵۹۴۴۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
*مسابقه حفظ سوره به همت دارالقرآن بسیج و با همکاری کارگروه قرآنی دیلم در موسسه قرآنی سبحان شهرستان دیلم برگزار شد*

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم، سید نبی الله موسوی دبیر کار گروه قرآنی با اشاره به اهمیت جایگاه قرآن کریم در جامعه گفت:

هدف از برگزاری این مسابقات بهره مندی معنوی  و همچنین ارتقاء و توسعه  قرآنی شرکت کنندگان است، اجرای همچنین برنامه‌هایی در حوزه قرآن زمینه سازی برای جذب حفظ قرآن را درپی خواهد داشت.

وی بیان داشت: مسابقات حفظ سروه در طول سال به مدت ۵ بار به فاصله زمانی هر دو ماه یک بار برگزار می‌شود و در پایان هر مسابقه به برگزیدگان و شرکت کنندگان  هدایایی از طرف کارگروه قرآنی اهداء می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مسابقه حفظ سوره ملک، حجرات و حقه در بخش برادران و خواهران از سن ۱۸ سالگی به بالا در این برنامه برگزار شد که استقبال بسیار خوبی جهت شرکت در این مسابقه قرآنی شکل گرفت.

گفتنی است موسسه قرآنی سبحان آمادگی ثبت نام برای کلیه همشهریان در سنین مختلف را جهت آموزش، مفاهیم، حفظ قرآن کریم و بقیه زمینه‌های آموزشی را فراهم نموده است و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این کلاس‌های آموزشی به نشانی دیلم – جنب شهدای گمنام شهرستان دیلم مراجعه  و در این دوره‌ها شرکت کنند.

یاداور می‌شود کارگروه قرآنی در راستای ترویج و تبلیغ و جذب استعداد‌های قرآنی و پررنگ کردن فعالیت‌های قرآنی در طول سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را دراین راستا با همکاری کلیه نهاد‌ها و سازمان‌ها انجام خواهد داد که امیدواریم پیامد‌های خوبی را به همراه داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار