بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دهمین مدافع سلامت در این استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به شهادت رسید و آسمانی شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۴۷۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در یک نشست خبری اظهار داشت:  در شبانه روز گذشته کرونا جان یکی دیگر از مدافعان سلامت این استان را گرفت.

وی افزود: مهندس ناصر ذاکری از کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان میناب بود که در امر دفاع از سلامت عمومی و مقابله با کرونا، به این ویروس منحوس مبتلا شد.


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهید ذاکری متولد سال 72 و ساکن روستای کردر بود و سابقه سه سال فعالیت را در این عرصه در کارنامه خود به ثبت رساند.

وی تصریح کرد: شهید ذاکری دهمین شهید مدافع سلامت در استان هرمزگان است که به دنبال ابتلا به کرونا آسمانی شد، و موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

نوروزیان گفت: بی شک خدمات صادقانه آن شهید بزرگوار در طول خدمت به ویژه تلاش بی‌وقفه و مسئولیت‌پذیری در بحران کرونا، مورد رضایت خداوند و مردم شهرستان میناب خواهد بود.


شرایط کرونایی هرمزگان فوق بحرانی است و روز گذشته رکورد میران بستری در این استان شکست، در صورت عدم توجه مسئولان و متولیان بهداشت و درمان کشور شاید روزهای سیاه کرونایی همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات