خبرهای داغ:
امروز در مراسمی انجام شد

افتتاح قنات روستاهای دستگرد، نوغاب و خور شهرستان خوسف به همت بسیج سازندگی خراسان جنوبی

امروز در مراسمی با حضور مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در قالب انجام پروژه ای محرومیت زدایی قنوات روستاهای دستگرد، نوغاب و خور شهرستان خوسف افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۱۰
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم احیا قنوات در روستا‌های نوغاب خور و روستای دستگرد شهرستان خوسف اظهار داشت:یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی اجرای پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی است که با توجه به اولویت استان ما که درگیر خشکسالی‌های چندین ساله است پروژه‌های عمرانی ومحرومیت زدایی اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد پروژه‌های تامین منابع اب کشاورزی و احیا مرمت قنوات ۱۰ سال است که در اولویت پروژه‌های بسیج سازندگی است که با همیاری و همکاری مردم و تعامل با سازمان جهاد کشاورزی در تمامی شهرستان‌ها در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت:در سال گذشته تفاهم نامه‌های مختلفی در شهرستان‌ها داشتیم؛ که امروز شاهد افتتاح دو پروژه قنات در خوسف هستیم که درمجموع ۶۰۰ متر حجم عملیات اجرایی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان کمک اعتباری دولت ومردمی به اتمام رسید.
 
هنری افزود:پروژه‌های منابع آب کشاورزی اولویت آن همکاری و همیاری مردم در اجرای پروژه‌ها امری مهم است و نقاطی که مردم پای کارند در اولویت است.

وی بیان داشت:بخشی از قنات‌ها هم که درسیل اردیبهشت ماه آسیب دید بخشی در مرحله اجرایی احیا ومرمت است که امید است با تامین اعتبار در سال جاری با جهاد کشاورزی بتوانیم نسبت به احیا ومرمت پروژه‌های آسیب دیده را تکمیل کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها