جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی دهه امامت و ولایت در بخش سیراف

جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی دهه امامت و ولایت در بخش سیراف با حضورامام جمعه بخش سیراف،فرمانده سپاه شهرستان کنگان،دبیربنیادبین المللی غدیر استان بوشهر، نماینده بنیادغدیراستان ودیگر مسئولان بخش سیراف برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۳۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری از بسیج ابتدای مراسم امام جمعه بخش سیراف به تشریح ابعاد غدیر پرداختند و به مهم دانستن این عید بسیار تاکید نمودند و یکی از اعمال روز عید غدیر را اطعام دادن در این روز بیان فرمودند. در ادامه به اهمیت غدیر که بی اهمیتی در زمان قبل زمینه بوجود آمدن عاشورا، شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و ... شده است را بیان فرمودند. ایشان در ادامه به آمادگی تمام ظرفیت‌های بخش سیراف جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه امامت و ولایت اعلام نمودند.
سردار کارگر دبیر بنیاد بین المللی غدیر سخنران بعدی برنامه بودند که به معرفی بنیاد، اجراء تشکیل آن و مسئولیت‌ها پرداختند. ایشان بیان نمودند که در هر شهرستان امام جمعه ریاست بنیاد غدیر را به عهده دارد و دبیر آن نیز مسئول غدیر آن شهرستان می‌باشد. در ادامه همگان را به بررسی دقیق خطبه غدیر سفارش نمودند و به این مهم اشاره کردند که غدیر را مردمی برگزار کنید و از تمام ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های غدیر استفاده نمایید تا از این طریق شناخت غدیر نیز همگانی و همه گیر شود.
در ادامه فرمانده حوزه، مسئولین غدیر بخش سیراف و روستا‌های زیر مجموعه به بیان برنامه‌ها پرداختند.
انتهای خبر/
ارسال نظرات