خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

پیام غدیر ید واحده بودن امت اسلام در مقابل دشمنان است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تبریک دهه امامت و ولایت، غدیر را یکی از اعیاد بزرگ مسلمین و پیام آن را ید واحده امت اسلام در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۷۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع کارکنان سپاه امتمت تبریز گفت: امروز دشمنان اهل بیت(ع) با نفوذ و ترفندهای مختلف برای خاموش کردن نور امامت و ولایت و زیر سئوال بردن واقعه عاشورا و مساله غدیر کمر همت بسته اند، غافل از اینکه غدیر و ولایت، نوری است  از طرف خدواند و تا قیامت با ظلمات و کج روی ها در تضاد بوده و نجات یافتگان از این قافله مدال شفاعت از دست امیر المومنین(ع) دریافت و از حوض کوثر سیراب خواهند شد.   

وی افزود: فعالیت غدیر نباید به 10 روز قبل و بعد آن ختم شود بلکه لازم و ضروری است پیام غدیر در طول سال برای همگان تبلیغ شود چون هر وقت و هر زمان شاخص های ولایت خوب تبیین شده مردم هم خوب عمل کرده اند و جای نفوذ و ضربه زدن دشمنان بر پیکره عظیم اسلام و انقلاب ابتر و ناکام مانده است.      

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: اگر غدیر نبود امروز از اصل اسلام خبری نبود، بحمد الله نیروهای خدوم و زحمتکش انقلابی به عنوان بازوان و سربازان ولایت در داخل و خارج همیشه در صحنه بوده و تا پای جان و آخرین قطره خون در دفاع از ولایت و ارزش های اسلام ناب محمدی ایستاده اند .  

ارسال نظرات
پر بیننده ها