با طواف نمادین خانه خدا توسط معلولین و سالمندان، آیین عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۵۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ از آغازین ساعات روز عید سعید قربان و همانطور که انتظار می رفت، خیرین و نیکوکاران جامعه به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا با ادای نذورات خود، در زندگی بخشی به ۱۷۵۰ مددجوی ساکن در این مجموعه خیریه سهیم شوند.

خیرینی که سالهاست با حضور پرمهر خود، علاوه بر تأمین مایحتاج زندگی مددجویان و نقدینگی مورد نیاز مجموعه ، افراد دیگری را که قصد خدمت رسانی به نیازمندان جامعه را دارند، با خود همراه می کنند تا چرخ های بزرگ اداره کهریزک همچون ۴۹ سال گذشته به گردش درآید.

طواف نمادین خانه خدا توسط معلولین و سالمندان کهریزک به همه خیرین نشان داد که می شود ثواب حج و زیارت خانه خدا را در همیاری و مساعدت به محروم ترین افراد جامعه کسب کرد و در این راه، بیش از پیش به خداوند متعال نزدیک و نزدیک تر شد.

قابل ذکر است در حاشیه برگزاری آیین عید سعید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک، محمد رضایی اصل مدیر بهزیستی شهرستان ری و امین بابایی بخشدار کهریزک با حضور در آسایشگاه، از روند اجرای این مراسم دیدار کردند

دکتر بابایی با تبریک عید سعید قربان به همه مددجویان و کارکنان آسایشگاه، اتخاذ تدابیر بهداشتی و رعایت اصول لازم برای ایجاد محیطی امن برای مراجعه کنندگان را قابل تحسین دانست و برای همه مدیران و کارکنان این مرکز آرزوی موفقیت کرد.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک به نمایندگی از مددجویان، مدیران و کارکنان آسایشگاه با ادای شایسته ترین احترامات به خیرین و نیکوکاران جامعه، سلامت و سعادت دنیا و آخرت این گرامیان را از خداوند منان مسئلت نموده و توفیقات روزافزون آنان را در آینده پیش رو آرزومند است.

 

ارسال نظرات