آموزش تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی به بسیجیان

زاهدان/بامری گفت:در راستای مهارت آموزی و ایجاد شرایط برای قشر بسیجی در شرایط کرونایی، طلبه‌های جهادی خواهر و برادر در قالب گروه‌های ۴و ۵ نفره برای تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی آموزش‌های لازم را فراگرفتند.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۳۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

حجت الاسلام ابراهیم بامری، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک هفته مهارت آموزی  اظهار کرد: بسیج طلاب سیستان و بلوچستان از سال گذشته برای انجام موازین شرعی اموات کرونایی پای کار آمده است و در انجام این تکلیف که هیچ وظیفه و رسالتی ندارد به صورت جهادی و شبانه روز در حال خدمت رسانی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های بسیج در جامعه مهارت آموزی و ایجاد شرایط مهارت برای قشر بسیجی است، افزود: طلبه‌های جهادی خواهر و برادر در قالب گروه‌های ۴و ۵ نفره برای تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی آموزشهای لازم جهت حضور در این عرصه را دیده‌اند.

وی بیان کرد: ۲۰جهادگر بسیجی خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی در ۳کارگاه آموزشی شرکت کرده و هم اکنون در ۳ آرامستان زاهدان، زابل و ایرانشهر در حال تغسیل اموات کرونایی به صورت شیفتی هستند.

بامری ادامه داد: گروه دوم جهادی، گروه امید آفرینی به بیماران کرونایی است که با حضور ۳ تن از اساتید مجرب روانشناس از حوزه علمیه قم آموزشهای  تئوری و عملی را دیده اند.

این مسئول تصریح کرد: در بحث امید آفرینی تعداد ۲۰ طلبه جهادی خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی همکاری دارند که با حضور در بیمارستانهای استان کار امید بخشی را به بیماران دنبال می کنند.

ارسال نظرات