خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان خبر داد

ایجاد ایستگاه ورزش صبحگاهی در مساجد و حسینیه‌های همدان

همدان-مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان از ایجاد ایستگاه ورزش صبحگاهی در مساجد و حسینیه‌های همدان که دارای فضای مناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی هستند، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۴۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

ایجاد ایستگاه ورزش صبحگاهی در مساجد و حسینیه‌های همدانسیدجواد جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی تربیت بدنی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اظهار داشت: تمام پایگاه‌های مقاومت خواهر موظف هستند با همکاری هیأت امنای مساجد ایستگاه ورزش صبحگاهی را در مساجد و حسینیه‌ها ایجاد کنند.

وی گفت: تربیت بدنی پایگاه‌ها موظف هستند جلسه‌ای با هیأت امنای مساجد و حسینیه‌ها برگزار کنند و آنان را از نظر مزیت‌های طرح در رابطه با جذب افراد به مساجد و نشاط در محله توجیه کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: در هر مسجد و حسینیه‌ای که فضایی برای ایجاد ورزش داشته باشد، تربیت بدنی ناحیه همدان نسبت به تجهیز آنها در حد توان اقدام خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: یکی از پایگاه‌هایی که در روزهای آینده در رابطه با این طرح اقدام خواهد شد، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در خیابان جانبازان است که تشک تاتامی در آن مکان تجهیز و جوانان و نوجوان از آن مکان استفاده خواهند کرد.

جعفری گفت: در آینده نزدیک تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان از مساجد و حسینیه‌هایی که فضای مناسب برای انجام فعالیت ورزشی دارند، بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار