فرمانده سپاه ناحیه ایلام در جمع نمایندگان بسیج دانش آموزی خواهران گفت:جوان مؤمن و انقلابی برای حضور در عرصه‌های مختلف فعالیت نیازمند توجه و حمایت است،. نسل جوان باید مطالبه گر باشد اما مطالبه منطقی و درست
کد خبر: ۹۳۵۹۷۵۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمعی از نمایندگان دانش آموزان بسیجی خواهر با حضور در محل فرماندهی سپاه ناحیه ایلام به صحبت در مورد مشکلات و نیازهای بسیج پرداختند و درد دل های خود در مورد بسیج را با جناب سرهنگ الفتی در میان گذاشتند.

سرهنگ پاسدار حیدر الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در این دیدار ضمن بررسی مشکلات  و مطالبات دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان عضو مجمع فاطمی در گام دوم انقلاب اسلامی که متعلق به شما ست باید منویات مقام معظم رهبری را در رسیدن به مراحل خود سازی و جامعه پردازی و زمینه سازی برای رسیدن به تمدن اسلامی را مطالبه و پیگیری نمایید.

وی افزود:دوران جوانی بهترین فرصت برای تکامل معنوی و شخصیتی جوان است و اعتماد به قشر جوان که روحیه مطالبه گر انقلابی دارند، ایران اسلامی را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهد؛ جوانان به‌عنوان یک عامل محرک در جامعهٔ امروزی می‌بایست در تصمیمات و اجرای برنامه‌ها و ایده پردازی در کلیه امور مربوط به ادارهٔ جامعه مشارکت فعالانه داشته باشند.

وی ادامه داد:تا زمانی که جوانان و نوجوانان باور درونی خود را تقویت نکنند به اعتمادبه‌نفس لازم برای ورود به عرصه‌های مختلف فعالیت در اجتماع دست پیدا نخواهند کرد. جوان مؤمن و انقلابی برای حضور در عرصه‌های مختلف فعالیت نیازمند توجه و حمایت است، توجه به توانایی، تعهد، تخصص، شایستگی و خلاقیت.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت :اگر جوان باوری در لحظه‌به‌لحظه تصمیمات مهم کشوری لحاظ شود؛ بی‌شک پرتوان و پرانرژی در عرصه‌های مهم پیش خواهیم رفت و در بحث جوانان و نوجوانان بهترین استناد فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند «جوانان انقلابی، باید روی محیط خود اثر فکری و روانی بگذارند و در همه حال فعال باشند نه منفعل».

وی در پایان گفت:جوان ایرانی باید بکوشد تا صداقت، شرافت و تعهد انسانی را در رفتارش نشان دهد و این آموزه‌های تربیتی را به نسل‌های بعد برای ساختن جامعه‌ای با اعتماد به نفس و عزت نفس بالا منتقل کند.

 

ارسال نظرات