بدون تردید مرتکبین این جنایت غیر انسانی و نفرت انگیز به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید

زاهدان/ بار دیگر عناصر خودفروخته و عمال دست نشانده استکبار با به شهادت رساندن جمعی از حافظان امنیت این مرز و بوم، سرسپردگی خود را به اربابان جنایتکارشان ثابت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۵۶
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا در پی شهادت 4تن از رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور پیام تسلیت صادر کرد:

 

در این پیام آمده است: *بِسْـــــــمِ رَبِّ الْشُّهـَــــــداءِ وَ الْصِـــــــدِّیقین*

 

شهادت مظلومانه و جانسوز چهار تن از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران به دست جنایتکاران که به لقاءالله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.

 

بار دیگر عناصر خودفروخته و عمال دست نشانده استکبار با به شهادت رساندن جمعی از حافظان امنیت این مرز و بوم، سرسپردگی خود را به اربابان جنایتکارشان ثابت کردند.

تروریست های وابسته بدانند که نمی توانند با انجام این دست اقدامات ضد انسانی در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند. بدون تردید مرتکبین این جنایت غیر انسانی و نفرت انگیز به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

اینجانب ضایعه دردناک شهادت مظلومانه نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که برای حفاظت از آرمان های انقلاب و ایجاد امنیت پایدار جان خود را فدا کردند، به رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، مردم متدین و فهیم و ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان و به ویژه خانواده های محترم این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و شکیبایی را برایشان مسئلت دارم.


(سرتیپ پاسدار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا)

ارسال نظرات