خبرهای داغ:
سرهنگ سرباز گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین، اقدام به راه اندازی گردان های سایبری بسیج در سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین برای اولین بار درکشور نموده است.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۰۶
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

سرهنگ محمد سرباز مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به تشکیل گردان سایبری دانش‌آموزان برای اولین بار در کشور اظهار کرد: طبق بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت فضای مجازی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های عمیق دشمن در این حوزه، گردان سایبری بسیج دانش‌آموزی برای اولین بار در کشور به صورت کاملا ابداعی توسط بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین به جهت تسریع در عملکرد های آموزش مجازی، مقابله با جنگ نرم دشمن و جهت‌دهی انقلابی دانش‌آموزان در فضای مجازی و همچنین شناسایی و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان اقدام به راه اندازی گردان های سایبری بسیج در سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین برای اولین بار درکشور نموده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه مسئله کار در فضای مجازی در بین دانش‌آموزان به فراخور تحصیل با شیوع ویروس کرونا ایجاد شده، لازم است ما از این فضا به بهترین نحو به نفع دانش‌آموزان و انقلاب اسلامی و خدمات مردمی استفاده کنیم و با این کار علاوه بر آن که به صورت یک تیم در عرصه‌های مختلف مجازی فعالیت داریم بتوانیم محیط سالمی را برای قشر آینده ساز جامعه فراهم کنیم.

سرباز افزود: در طرح گردان سایبری بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در قالب گردان های سایبری در استان و گروهان های سایبری در سطح حوزه‌های مقاومت استان قزوین در بخشهای مختلف فعالیت دارند و دانش‌آموزان می‌توانند با توجه به علاقه و استعداد خود در هر یک از بخشها فعالیت داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف ما ارتقا سطح دانش‌مجازی و بالابردن سواد رسانه ای دانش‌آموزان، استفاده بهینه و کاربردی دانش‌آموزان از این فضای مجازی است علاوه بر دانش‌آموزان بسیجی سایر دانش‌آموزان نیز می‌توانند از طریق لینک yun.ir/hzx9ag
وارد سایت شده و ضمن تکمیل فرم و گزینش در گردان سایبری بسیج دانش‌آموزی فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: برای توجیه اعضا گردان در گام اول کارگاه دو روزه سواد رسانه با عنوان "کارگاه رسانه‌ای شو"، "طرح شهید محمد رسول رضایی" پس از تغییر وضعیت کرونایی استان برگزار می‌شود و همچنین به جهت ارتقا کیفیت و آموزه‌ها سایر کلاس‌ها نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سرهنگ سرباز در پایان گفت: حضور موثر و برنامه‌ریزی شده‌ دانش‌آموزان در فضای مجازی علاوه بر اینکه سبب رقم خوردن اتفاقات خوب در حوزه‌های مختلف می‌شود، موجب عملکرد هدفمند دانش‌آموزن در مقابله با دشمن در فضای مجازی که حیطه جولان و هدف گذاری‌های دشمن در این عرصه است نیز می گردد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها