خبرهای داغ:
مسﺋول نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
مسﺋول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا (ع): کار تولیدکنندگان هنری است که با پشتکار معنای واقعی کلمه ما می توانیم را انجام می دهند، کار بر اساس آیات قرآن کریم و روایات جهاد است.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۲۶
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در بازدید از خط تولید کارخانه کاشی فرزاد بیرجند ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدی عید بزرگ غدیر اظهار کرد: دامداران و باغبانانی هستند که نیت شان این است که گره ای از کار مردم بگشایند و هنر و جهادشان به فکر ثروت اندوزی نیست .

 

 مسﺋول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالرضا عليه السلام خراسان جنوبی گفت: داشتن ثروت و مال دنیا در اسلام نهی نشده است بلکه آنچه نهی شده است حب دنیا است، لذا باید برای کار دنیا تلاش کردن بسیار ثواب نیز دارد

 

وی متذکر شد: امام علی علیه السلام در اوج عبادت به فکر بندگان خدا بود، لذا کار برای خلق خدا بسیار فضیلت دارد. انسانی که رابطه و پیوند عمیق با خدا دارد وقتی انسان به آن حد برسد صفات الهی در آینه وجود علی متجلی می شد. و طبق آیه قرآن امام علی(ع) نماز اقامه می کردند و همراه آن به فقرا زکات می دادند.

 

نوفرستی خاطرنشان کرد: رزمایش  کمک های مومنانه و اهدای کمک ها به نیازمندان باید همراه با اشتغالزایی هرچند کوچک صورت گیرد.

 

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه کار تولیدکنندگان هنری است که با پشتکار معنای واقعی کلمه ما می توانیم را انجام می دهند، افزود: کار بر اساس آیات قرآن کریم و روایات جهاد است.

 

وی بیان کرد: ما نیز در حد بضاعت کمک می کنیم که در سال حمایت از تولید مشکلات سر راه تولید کنندگان مرتفع شود چراکه کار تولید کنندگان جهاد اقتصادی است.

 

 

 قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار شما و هنر شما این است که ریسک آن بالاست  نشانه پشتکار و تفسیر « ما می توانیم» کار شما است که اعتقاد قرآنی و دینی پشت آن است و شما امروز به این جایگاه رسیدید حاصل سالها تلاش پشت کار شما است و مایه افتخار ما هستید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها