پیام فرمانده کل سپاه به سران شبکه‌های معاند؛
سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردمان این انقلاب در سطح فرهنگ سیاسی بسیار بالایی قرار دارند و به خوبی اهداف و دسیسه‌های دشمن را می‌شناسند.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۶۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در پیامی خطاب به شبکه‌های معاند که در صدد ایجاد اغتشاش و برهم زدن امنیت این کشور هستند اظهار داشت: این یک امر طبیعی است که دشمنان ما از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز در صدد بودند تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت عزیز ایران در جهت در تنگنا قرار دادن و بی ثباتی امنیتی و سیاسی وارد عمل شوند، و از این حیث امنیت ملت ما را نشانه گرفته اند.

وی افزود: در اتفاقات اخیر خوزستان شبکه‌های معاند و جریانات ضد انقلاب و ضد ملت ایران تلاش‌های گسترده‌ای انجام دادند تا به امنیت و آرامش کشور ضربه وارد کنند، اما ما به همه مردم این انقلاب میگوییم که دشمن فقط نا امنی، فقر و حل نشدن مسائل ملت را نشانه گرفته است و این امر برای آنان یک آرزو خواهد ماند.

وی گفت: مردمان این انقلاب در سطح فرهنگ سیاسی بسیار بالایی قرار دارند و به خوبی اهداف و دسیسه‌های دشمن را می‌شناسند و دشمنان باید بدانند که هرگز نمی‌توانند با الفاظ به ظاهر جذاب مردمان این انقلاب را فریب دهند.


فرمانده کل سپاه گفت: مردمان خوب خوزستان با سطح فرهنگ و آگاهی سیاسی خود نشان دادند و ثابت کردند که قدرت تشخیص و شناخت دوست از دشمن را دارند و هرگز فریب این هیاهو و جنجال شیطانی دشمن که سرشار از فریب، دروغ و قبول زور هست را نخواهند خورد.

سردار سلامی در ادامه افزود: شرایط در خوزستان بسیار عالی است و مردم با امیدواری به نظام زندگی می‌کنند.

وی گفت: ما و مردم با هم با یک دست شدن و متحد شدن ان شاءالله در صدد رفع تمام مشکلات به بهترین شکل ممکن و کوشا‌تر از گذشته بر خواهیم آمد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات