خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

۷۵ درصد بیماران کرونایی در همدان به دلتا ویروس مبتلا هستند

همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: ما نیازمند این هستیم که از این موج خطرناک عبور کنیم چرا که ۷۵ درصد این مبتلایان دلتا ویروس است.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۷۲
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

۷۵ درصد بیماران کرونایی در همدان به دلتا ویروس مبتلا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در نشست خبری ستاد کرونا با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در ۱۷ ماه گذشته سعی کردیم کارهایی در قالب بازرسی، نظارت بر عملکرد مسئولین و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طی ارزیابی و نظارت‌هایی که در ستاد کرونا داشتیم، نتایج خوبی به دست آمده است، افزود: ما جزء استان‌هایی هستیم که به ویژه در شرایط سخت نمره خیلی خوبی گرفتیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما در اوج موج چهارم یک هزار و ۷۰۰ بیمار بستری داشتیم که برای کشور هیچ حاشیه‌ای ایجاد نکردیم و با همدلی توانستیم در سخت‌ترین شرایط توانستیم مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اگر اصحاب رسانه نبود اصحاب رسانه معاندین اجازه کار به ما نمی‌دادند، ابراز داشت: اصحاب رسانه استان همدان سهم خود را به خوبی انجام دادند و در تمام عرصه‌ها به خصوص صدا و سیمای مرکز همدان همراه ما بودند.

سردار فرجی بیان کرد: ما نیازمند این هستیم که از این موج خطرناک عبور کنیم چرا که ۷۵ درصد این مبتلایان دلتا ویروس است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید واقعیت‌ها را به مردم انتقال دهند و ورود جدی پیدا کنند و موجی در مردم به وجود آورند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار