خبرهای داغ:

دیدار اعضای منتخب شورای دوره ششم با فرمانده سپاه خوی

اعضای منتخب شورای دوره ششم با فرمانده سپاه خوی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۷۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، اعضای منتخب شورای دوره ششم با فرمانده سپاه خوی محمدباقر علایی دیدار کردند.

در این دیدار اعضای منتخب شورای شهر خوی ضمن دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان خواستار همکاری بهتر در جهت تحول و حل مشکلات شهر خوی شدند و ابراز داشتند باید در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری به حاشیه شهر توجه بیشتری شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم، گفت: خداوند متعال را شاکریم که مردم با شور  و شوق مضاعف در انتخابات حاضر شدند و افراد اصلح را انتخاب کردند و مردم علی رغم مشکلات در جامعه وظیفه خود را انجام دادند.

این مسئول گفت: امروز سپاه از بطن مردم و برای مردم برخاسته است و این شوراها صرفا برای مردم و حل مشکلات آنان تشکیل شده است و با تشکیل شورای سالم، شهردار سالم و شهر سالمی خواهیم داشت.

علایی افزود: مردم مناطق محروم جامعه بیش از سایرین در پای صندوق های رای حاضر شده بودند، خدمت به مردم از مهمترین وظایف ما می‌باشد و این مسئولیت امروز در دست ما امانت است و این موقعیت یک امتحان الهی می‌باشد و ما انتظار داریم که خدمات و تلاش‌های شما عزیزان برای این شهرستان مفید واقع شود و ما باید همیشه دست در دست هم دهیم و مشکلات قشر محروم جامعه را حل کنیم و اگر کار برای خدا باشد ارزش بیشتری خواهد داشت و امروز ما به عنوان سرباز کوچک در خدمت شما و مردم هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات