مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: در راستای بزرگداشت عید غدیر جشنواره بین‌المللی غدیرانه فهما ویژه عموم و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۹۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌ کاظم شکری اظهار کرد: واقعه غدیر، روح ولایت علوی، زنده‌کننده و نگه‌دارنده و استمرار بخش اسلام راستین است و مقام رسالت اسلام تکمیل و نعمت حق بر مردم کامل شد و اسلام به‌عنوان آخرین دین آسمانی رسمیت یافت.

برگزاری جشنواره «غدیرانه فهما» در البرز

وی افزود: در راستای بزرگداشت عیدغدیر، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جشنواره بین‌المللی «غدیرانه فهما» ویژه عموم مردم و برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان در سراسر کشور برگزار می‌کند و علاقه‌مندان البرزی نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این مسئول بیان کرد: جشنواره غدیرانه فهما به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی برگزار شده و شرکت‌کنندگان باید یکی از فرازهای خطبه غدیر را انتخاب و به تولید محتوا در قالب‌های اینفوگرافیک، کلیپ، پادکست پرداخته و تا روز عید غدیر ارسال کنند.

شکری تصریح کرد: علاقه‌مندان با مراجعه به نشانی https://zil.ink/fahma می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و اعلام برندگان مسابقه روز ۱۲ مردادماه و در صفحه اینستاگرامیbachehayemasjed.fahma@ اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره و برنامه‌‌هایی بتوانیم گامی ارزشمند در راستای تبلیغ غدیر برای جوانان و نوجوانان مسجدی برداریم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها