زاهدان/فرمانده و خواهران بسیجی پایگاه ام الائمه حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) با مشارکت خیرین یک سری جهیزیه برای یک زوج جوان نیازمند را تهیه و به آنها اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۳۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) گفت: با هدف تشویق جوانان به امر و سنت الهی ازدواج و ترقیب آنها به ازدواج آسان خواهر غفران فرمانده و خواهران بسیجی پایگاه ام الائمه از حوزه رقیه با مشارکت خود و خیرین اقدام به تهیه جهیزیه جهت یک زوج جوان نیازمند نمودند.

 محدثه حق نظری افزود: جهیزیه مذکور شامل: یک دست آینه و شمعدان، يک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین لباس شویی یک دستگاه اتو و یک دستگاه پنکه می باشد

این مقام مسئول بیان کرد: ارزش تقریبی جهيزيه اعلام شده بیش از ٣٠٠ میلیون ریال میباشد که بخشی از این مبلغ توسط خواهر بسیجی غفران فرمانده محترم پایگاه ام الائمه تامین شده و مابقی آن با رایزنی ایشان از طریق مشارکت سایر خواهران بسیجی پایگاه و خیرین تأمین گردیده است.

حق نظری در پایان از تلاش فرمانده محترم پایگاه ام الائمه وخواهران بسیجی این پایگاه در جهت این اقدام شایسته تقدیر و تشکر بعمل آورد و سایر فرماندهان و بسيجيان را جهت انجام اين گونه فعالیت های خیرخواهانه ترقیب نمود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات