خبرهای داغ:
مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بیرجند از تعطیلی کلاس های ورزشی در طول تابستان 1400 در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بیرجند به دلیل وضعیت نامساعد کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۲۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

صادق لیلایی مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بیرجند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از تعطیلی کلاس های ورزشی در طول تابستان 1400 در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بیرجند واقع در میدان ابوذر بیرجند به دلیل وضعیت نامساعد کرونا در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: دوره های ورزشی در اوقات فراغت تابستان شامل رشته های فوتسال، والیبال، تیراندازی، ورزشهای رزمی ( کاراته، تکواندو، دفاع شخصی و ووشو) است که از ابتدای تابستان آغاز شده بود و هزینه هر دوره از 100هزار تا 45هزار تومان است.

لیلایی گفت: کلاسهای ورزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله ثبت نام تعداد محدود در کلاسها و استفاده از ماسک برگزار شد و در زمان اوج شیوع کرونا(وضعیت قرمز) تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی ادامه داد: در سالن فوتسال با سقف 20نفر و تیراندازی سقف 10نفر است و کلاسهای رزمی در طول سال نیز دایر خواهد بود.

مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت: کلاسهای تیراندازی با کمان در ترم تابستان برای سنین بین 12تا25سال است و کمان آموزش برای افراد تامین خواهد شد.

وی خطاب به علاقه مندان برای ثبت نام‌ در دوره مربیگری آمادگی جسمانی درجه۳ گفت: جهت تایید آمار و تکمیل ثبت نام وارد گروه شوید و نام و نام خانوادگی خود را به آدرس https://eitaa.com/joinchat/ ارسال نمایید.

وی همچنین از آغاز ثبت نام‌ طرح جامع استعدادیابی و آموزش ورزش زورخانه ای در سال ۱۴۰۰ ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان خبر داد.

 لیلایی افزود: این طرح زیر نظر مربیان و مدرسان رسمی فدراسیون ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

وی ادامه داد: روش های ثبت نام  در این طرح شامل  تماس با شماره تلفن آقای قمری ۰۹۱۵۸۶۵۱۳۲۵/۰۹۰۵۹۱۸۵۸۸۷ و مراجعه حضوری به  مطهری ۳ زورخانه امیرعرب(ع) یکشنبه ها، سه شنبه ها و پنجشنبه ها از ساعت ۲۰ الی۲۲ است.

مدیر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج بیرجند گفت :شهریه ترم (۳ ماه) ۳۰۰ هزار تومان و ۵۰٪ تخفیف ویژه خانواده های پاسدار است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها