خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی جدید استان قزوین؛
دادستان ها شمشیر بران عدالت هستند و دست تمام کسانی که بخواهند امنیت جامعه را به هم بزنند قطع می کنند.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۸۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قزوین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و ولادت حضرت امام علی النقی الهادی(ع)، گفت: امنیت خط قرمز تمام کشورها و از ضرورت‌های غیرقابل اجتناب جوامع است که به خوبی در جامعه ایران اسلامی شکل گرفته است.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: دادستانها شمشیر بران عدالت هستند و دست تمام کسانی که بخواهند امنیت جامعه را به هم بزنند قطع می کنند.

وی افزود: نقش نیروهای انتظامی و نظامی در تامین امنیت کم نظیر است و در واقع صیانتگران امنیت جامعه هستند و البته باید از آنها نیز صیانت شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: راه اندازی سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار تدبیر به جا و شایسته ای در این زمینه بوده که آثار پر خیر و برکتی در پی داشته است.

وی در ادامه بیان نمود: انسان می‌تواند با بندگی خدا و انجام واجبات و ترک محرمات طول سال را به عید تبدیل کند و در واقع انسان برای بندگی خدا خلق شده است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین گفت: انسان دشمن آشکار قسم خورده ای به نام شیطان دارد که با استفاده از ظرفیت های درونی انسانها آنها را به گناه وا می دارد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید مراقب باشیم و توجه کنیم که در چه جایگاهی هستیم و با خدمت کردن به مردم هرروز خود را عید کنیم و در تقویت نظام اسلامی تاثیر گذار باشیم.

وی افزود: دشمنان در مسیر انقلاب و تحقق آرمان های نظام اسلامی سنگ اندازی زیادی کرده اند اما به برکت خون شهدا و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(دام عزه العالی) کشتی انقلاب مسیر خود را با اقتدار طی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت:ما با این اقتدار می توانیم مشکلات داخلی را حل کنیم و مشکل خوزستان چیزی نیست که نشود آن را حل کرد.

در پایان این مراسم از زحمات فرشید ابراهیم نژاد تقدیر و امیر جلالی به سمت دادستان نظامی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها