سرهنگ دوم پاسدار مهدی عزیزی به عنوان معاون سیاسی سپاه قدس گیلان منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۸۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه  سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها در کنار مردم و نظام اسلامی است، اظهار کرد: سپاه و بسیج لشکر مخلص خدا، انقلاب و مردم بوده و این نهاد در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب همواره در کنار مردم است و در تمامی بحران‌ها نقش بسیار مهمی دارد.

مهدی عزیزی با تاکید لزوم توجه به دکترین سیاسی در سپاه پاسداران گفت: مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات بصیرتی و روشنگری سپاه باید فراتر از حلقه‌های حزبی و گروهی و با هدف کمک به حفظ حاکمیت اسلامی، استحکام بخشی سیاست‌ها و مواضع سیاسی نظام باشد که خوشبختانه تاکنون اینگونه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت مردمی بودن مسوولان در حل مشکلات جامعه افزود: تکلیف گرایی، انقلاب محوری و مردمی بودن باید از معیار‌های انتخاب مدیران در طراز جمهوری اسلامی بوده و مسؤولان این چند ویژگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان یکی از اهداف استکبار را استفاده از جنگ روانی برای نفوذ به کشور دانست و بیان کرد: باید برنامه‌ریزی دقیق به منظور مقابله با راهبرد‌های نوین دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در  دستور کار قرار گرفته و تنها راه برای انجام این مهم توجه به، ولی فقیه است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار امین یادگاری تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار مهدی عزیزی به عنوان معاون سیاسی سپاه قدس گیلان منصوب شد.

  انتهای پیام/
ارسال نظرات