خبرهای داغ:

رسانه‌ها در پیشبرد افکار مردم نقش موثری دارند

میامی_ امام جمعه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها در پیشبرد افکار مردم نقش موثری دارند
کد خبر: ۹۳۶۰۳۲۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج، قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص نقش رسانه ها در بستر امامت جمعه تصریح کرد: اطلاع رسانی در جامعه امروزی به یک گفتمان بین‌المللی تبدیل شده، به طوری که در تغییر افکار و عقاید مردم می تواند نقش موثری داشته باشد.

با توجه به فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: امروزه می توان به طور واضح نتیجه غدیر را با پرچم داری مقام معظم رهبری در تشکیل یک حکومت اسلامی مشاهده کرد، و این نکته را می رساند که رویکرد و نگارش آرمان های این انقلاب بر محوریت اهلبیت حر کت کند.

صفایی پور افزود: دشمن با استفاده از ابزار های فضای مجازی به ویژه شبکه های ماهواره ای ارزش های انقلاب اسلامی مانند حجاب و عفاف و تکنولوژی مورد هدف قرار داده و سعی دارد از پیشرفت های این نظام جلوگیری به عمل آورد.

امام جمعه میامی با توجه به عملکرد رسانه در مقابل دشمن اظهار داشت: رسانه‌ها باید باورها و ارزش های این نظام را در تقابل با دشمنان اسلام حفظ کنند.

وی با توجه به مشارکت محدود جوانان در نماز جمعه گفت: کاهش حضور این قشر در حوزه برقراری ارتباط هفتگی نمازجمعه از جمله آسیب هایی است که باید مطالبه گری شود.

صفایی پور با اشاره به انتصاب دولت جوان انقلابی بیان کرد: انتخاب یک دولت حزب الهی با افکار و اندیشه های نو می تواند در جهت پیشبرد اهداف کشور قدم هایی استوار بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها