جلسه هم اندیشی عیدالله اکبر با همکاری حوزه نرجس خاتون و حوزه 8 ابوذر ناحیه مرکزی یزد

جلسه هم اندیشی در حوزه 8 ابوذر شاهدیه با اعضای شورای حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی به جهت همکاری مشترک این دو حوزه برادران و خواهران در جشن بزرگ غدیر با حضور فرمانده حوزه ابوذر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۹۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: "محسن شیر"فرمانده حوزه ابوذر گفت: از سال 89 تا به امروز بازسازی واقعه ی غدیر از ابلاغیه های برنامه های سپاه بود چون مقام معظم رهبری فرمودند: « اگر غدیر را زنده نگه داریم اسلام را زنده نگه داشته ایم.»
فرمانده حوزه ابوذر افزود: ما یک مراسمی برای بازسازی واقعه ی غدیر برای امسال تدارک دیده ایم و امیدواریم با همکاری حوزه نرجس خاتون و خادمیاران رضوی این جشن به خوبی برگزار شئد.
وی اشاره کرد: از خیرین مختلفی در تدارک این جشن کمک هایی شده و قرار است در سطح ملی این جشن رقم بخورد و از سخنرانان و مداحان کشوری دعوت کرده ایم.
شیر در بیان وظایف افراد گفت: از بسیجیان حوزه نرجس برای امنیت جشن دعوت به همکاری می کنیم و قرار است این جشن در دو شب به صورت برنامه های متفاوت در حسینیه ابوالفضل در شاهدیه و با پخش زنده از شبکه تابان برگزار شود و از عزیزان هلال احمر هم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کردیم و نظم مجلس با خادمیاران رضوی است.
ارسال نظرات