خبرهای داغ:

مسئول بسیج طلاب استان سمنان در اداره تبلیغات اسلامی سرخه حضور یافت

مسئول بسیج طلاب استان سمنان با حضور در اداره تبلیغات اسلامی سرخه از روند اجرای برنامه های فرهنگی در دهه ولایت کسب اطلاع کرد.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۱۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ بمناسبت دهه امامت و ولایت مسئول بسیج طلاب استان سمنان با جمعی از طلاب و مسولین شهرستان سرخه در اداره تبلیغات اسلامی سرخه دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در این جمع با اشاره به اینکه اگر در دل همه مهر علی (ع) بود؛ خداوند متعال آتش دوزخ را نمی آفرید، اظهار کرد: از ابن عباس روایت شده که پیامبر (ص) فرمود: اگر مردم محبت علی بن ابی طالب (ع) اجتماع داشتند خدای بزرگ آتش دوزخ را نمی آفرید.

وی افزود: دوستی علی (ع) حسنه ای است که با داشتن آن سیئه ای زیان نمی رساند و دشمنی علی بن ابی طالب (ع) سیئه ای است که با وجود بغض و دشمنی به علی بن ابی طالب (ع) هیچ حسنه سودی ندارد که اگر در خانه خدا شب ها تا صبح عبادت کند و روزها روزه بگیرد و درخانه خدا بمیرد اما محبت علی بن ابی طالب (ع) را در دل نداشته باشد فایده ای ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: لذا بر همه ما واجب است که در تبلیغ غدیر کوتاهی نکنیم و با تبین فلسفه غدیر و سخنرانی مخصوصا برای نسل جوان و اجرای برنامه های شاد و ایستگاه صلواتی و کاروان شادی در روز غدیر، این عید بزرگ را جشن بگیریم.

در این راستا اداره تبلیغات اسلامی در دهه ولایت برنامه های متنوعی را اجرا کرده است و این برنامه ها تا روز عید ادامه دارد.

در ادامه  این جلسه برنامه های فرهنگی، مذهبی و امورات بسیج طلاب مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها