معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد
زنجان-معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۵۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
محمدرضا عیسی خانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اعلام این خبر اظهار کرد:پس از سال‌ها انتظار جهت برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، این توفیق نصیب مردم زنجان شد تا با بهره گیری از معارف و سیره‌ی والای شهدا بتوانند خون جدیدی در رگ‌های فرهنگی شهر تزریق کنند.
 
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز

وی تصریح کرد:از همین رو بسیج دانشجویی نیز با بهره گیری از این فرصت مغتنم برنامه‌های متعددی در معرفی و فرهنگ سازی سیره‌ی شهدای دانشجو با هدف الگوسازی شهدا برای جامعه‌ی بخصوص جوان برنامه ریزی و طراحی نموده است.

عیسی خانی خاطرنشان کرد:یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره‌ی فرهنگی هنری در قالب ۷ رشته‌ی هنری و با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو می‌باشد.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان زنجان به اهداف این جشنواره اشاره و بیان داشت:اهداف اصلی برگزاری جشنواره شبکه سازی و شناسایی نیرو‌های هنرمند دانشجویی و دانشگاهی انقلابی در بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی و همچنین تولید محتوای فرهنگی هنری در موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو می‌باشد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره علیرغم شرکت تمام دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاهیان نیز می‌توانند آثار خود به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند، گفت:در این جشنواره در ۷ بخش تاکنون حدود ۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که اکثر موضوعات ارسالی با محوریت شهدا و دفاع مقدس بوده است.

عیسی خانی ادامه داد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره با ایام انتخابات ریاست جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، جشنواره تا روز بیستم مرداد ماه تمدید شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را در محور‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهان، شهدای دانشجو دفاع مقدس، جو حاکم در جبهه و نقش آن حکومت مهدوی و در قالب‌های هنر‌های تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، شعر، عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند، افزود:همچنین علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۷۷۲۱۲۶۲ یا حساب fznbso@ در همه پیام رسان‌ها اقدام نمایند.
ارسال نظرات