مراسم عید سعید غدیر خم درخورموج

با حضور فرماندهی وکارکنان سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی جشن عید سعیدغدیر خم در نمازخانه سپاه دشتی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۸۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه امامت ولایت اظهار داشت: در این روزها آن چیزی که هدف است با شکوه برگزار کردن مراسم عید سعید غدیر خم است چراکه ما باید در این مراسمات وجشن ها فضائل حضرت علی (ع) را به مردم یاد آور شویم و اگر فضیلت های امام علی (ع) را در جامعه زنده کنیم تمام مشکلات جامعه امروزی ما حل وفصل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محراب ارکاک الهی بیان نمود: اگر محرم و صفر عزاداری اهل بیت (ع) است غدیر خم محور شادی و فرح اهل بیت است. و اگر صراط المستقیم در قرآن نفس پیامبراسلام است در احادیث و روایات حضرت علی (ع) جان پیامبر است . اگر فضیلت های امام علی (ع) را علاوه بر قرآن در احادیث دنبال کنیم به کتاب الغدیر بر می خوریم که تمام اسناد و منابع آن از اهل سنت است.

در ادامه فرمانده سپاه دشتی سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار گفت: باید از تمام ظرفیت های مردمی در مراسمات غدیر استفاده نمود تا از این طریق شناخت غدیر نیز همگانی وفرگیرتر شود وهمچنین باید اعتقاد صحیح ودرست را در چارچوب فضائل امام علی (ع) پیدا کنیم و از آن فضائل بهره  کافی ببریم .  

درپایان هدیه ای از طرف فرماندهی سپاه دشتی به سادات در مراسم  داده شد .

ارسال نظرات