خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از همان لحظه اول سپاه و بسیج در سراسر کشور فعال شده و یک برنامه قوی و منسجم برای کمک به حل مشکلات آب اشامیدنی برای خوزستان آغاز کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۸۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: همان طور که مردم مستحضر هستند ما امسال 53 درصد کاهش نزورات جوی را در سطح کشور داشتیم و بسیاری از مناطق ما دچار کم آبی شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این وضعیت در خوزستان با توجه به شرایط آب و هوا بیشتر بروز پیدا کرد و متاسفانه مشکلاتی برای مردم عزیز پیش آمد که از همان لحظه اول سپاه و بسیج در سراسر کشور فعال شده و یک برنامه قوی و منسجم برای کمک به حل مشکلات آب آشامیدنی برای خوزستان آغاز کردند.

وی افزود: این کمک ها چه در بخش های انتقال و تکمیل خطوط انتقال آب در حال انجام برای 702 روستا در استان خوزستان و همچنین اعزام تانکرهای سیار که بتوانند از مخازن آب گیری و در بین روستاها و مناطق آبرسانی کنند.

سلیمانی جمع آوری کمک های مردم جهت تدارک تانکر های آب کوچک برای خانواده ها را یکی دیگر از اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: امروز 300 تانکر توسط سپاه صاحب الزمان اصفهان جمع آوری شده و به استان خوزستان و بخش هایی از خود استان اصفهان که بعضی از روستاهای آن دچار تنش آبی است اعزام خواهد شد و در اختیار مردم عزیز قرار می گیرد.

غلامرضا سلیمانی بیان کرد: این تانکرها برای استفاده از خانواده هاست و با تانکرهای سیار روزانه آبگیری شده که برای آب شرب و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد زمان بندی انتقال و تکمیل خطوط آبرسانی به روستاها در خوزستان گفت: زمان بندی این پروژه ها عمدتا تا پایان سال است البته برخی از آن ها در روزهای اخیر به بهره برداری می رسد؛ تکمیل پروژه غدیر که توسط سپاه خوزستان در حال انجام است و بخش های از این پروژه که انشعاباتی برای روستاهای به خصوص مناطق جنوبی و جنوب غرب استان خوزستان که مشکلات بیشتری دارد، انجام می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها