خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

غدیر سند حقانیت شیعه است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه غدیر را سند حقانیت و مظلومیت شیعه بیان کرد و گفت: اگر غدیر مثل عاشورا جدی گرفته می شد اصلا عاشورایی به وجود نمی آمد.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۹۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه مراغه با تبریک دهه امامت و ولایت افزود: غدیر نتیجه پاداش های امیر المومنین (ع) در برابر دفاع از اسلام و پیامبر اسلام است که خداوند متعال بر حضرت علی (ع) عنایت کرده است.

وی ادامه داد: غدیر نتیجه و پاداش تمام اعمالی که حضرت علی(ع) برای اسلام و پیامبر خدا انجام داده بود است که پیامبر اسلام در چنین روزی به اذن خداوند متعال امیر المومنین(ع) را ولی و وصی خود برای جوامع اسلامی و مسلمانان معرفی کرد. حجت الاسلام برزگر غدیر را یک مسئله بسیار مهم در تاریخ اسلام توصیف کرد و گفت: در عظمت غدیرهمین بس که خداوند متعال بر پیامبرخود تاکید کرد که اگر در غدیر خم امام علی(ع) را به عنوان جانشین معرفی نکند نتیجه چندین ساله زحمات خود و رسالت پیامبری خود تکمیل نکرده است.

 وی افزود: استارت حادثه عاشورا در بد عهدی ای که عده ای بعد از غدیر انجام دادند زده شد و تیری که گلوی مبارک حضرت علی اصغر (ع) را نشانه رفته در غدیر برکمان سوار کردند تا در روز عاشورا گلوی مبارک دردانه اباعبداله را پاره کرد . وی تاکید کرد: اگر ما در غدیر ساکت نمی شدیم حادثه کربلا و عاشورا پیش نمی امد و اگر در عاشورا ساکت باشیم صحنه های درد ناک دیگری برما تحمیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر مردم در جریان غدیر ولایت و امامت را با سلولهای بدنشان می شناختند و دور ولایت جمع می شدند حتی جهنم آفریده نمی شد و امیر المومنین 25 سال خانه نشین نمی شد.

حجت الاسلام برزگر شناخت ولایت با تمام وجود ضروری دانست و گفت: اگر انسان ولایت را با تمام وجود و سلولهای بدن خود می شناخت هیچ وقت امام معصوم به کربلا کشیده نمی شد و عاشورا خلق نمی شد و در تمام مسائل سیاسی اقتصادی و عبادی ولایت را حاضر و ناظر می دیدند.

وی همچنین به هجمه و عملیات های روانی که از طرف دشمن در فضاهای مجازی بر علیه ولایت پخش می شود اشاره و بیان کرد: اگر ما امروز به دروغ ها و هجمه های دشمن اعتقاد داریم معلوم است که ولایت را خوب نشناختیم ولی اگر در حول ولایت فقیه جمع می شدیم این هجمه ها برما تاثیر نمی گذاشت و ما را گمراه نمی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها