خبرهای داغ:
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت:60 هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش احسان غدیر بین نیازمندان استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۹۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: 60 هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش احسان غدیر بین نیازمندان استان توزیع می شود.


سید مجتبی موسوی اظهارکرد: این ستاد در ادامه فعالیت های خود در حوزه های اجتماعی همزمان با عید بزرگ غدیر ،رزمایش احسان غدیر را اجرا می کند.


وی بیان داشت: در این رزمایش با همت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و درراستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمکهای مومنانه و طرح مواسات و همدلی بمناسبت عید سعید غدیر بیش از 60 هزار پرس غذای گرم طبخ وبین نیازمندان توزیع می شود.


وی ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با همکاری و تعامل هیئت های مذهبی ،گروه های جهادی و ... در سطح استان و در مناطق هدف اجرا می شود.


وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این رزمایش را 350 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا بیش از 50هزار عدد ماسک رایگان در سطح استان و مناطق پرخطر از جمله نهبندان توزیع می شود.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی تصریح کرد: 560عدد گان پزشکی نیز برای کادر درمان در حال توزیع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها