خبرهای داغ:
سرهنگ اصلی بیگی گفت: علی(ع) نعمت تمام است که هدایتگر سرمنزل مقصود و حیات است جریان غدیر، اتمام حجتی بر اهمیت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۵۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، سرهنگ زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، از مناطق عملیاتی شمالغرب بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی شمال‌غرب و در دیدار با رزمندگان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک ایام امامت و ولایت بیان کرد: واقعه غدیر، جریان وحدت آفرین و مایه اتحاد شیعیان و اهل تسنن است.

سرهنگ اصلی بیگی افزود: بی شک درک درست واقعه غدیر، افق های روشنی را ایجاد می کند و وحدت و همبستگی مسلمانان جهان، می تواند یکی از مهمترین پیام های غدیر باشد. لذا برای ما مدعیان پیروی از امیرالمؤمنین امری ضروری است که پیام غدیر را برای تمام جهان تبیین نماییم.

وی با بیان اینکه عید غدیرخم مهم‌ترین عید مسلمانان به ویژه پیروان اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) محسوب می‌شود، اظهار کرد: پیام غدیر یعنی قبول ولایت حضرت علی(ع) بعنوان امیرالمومنین، که برگزاری باشکوه عید ولایت می تواند ضمن زنده نگه داشتن این جریان مهم، جایگاه ویژه ولایت را نیز در جامعه تحکیم بخشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در ادامه تصریح کرد: از غدیر بعنوان اتمام نعمت یاد می‌کنند. یعنی علی(ع) نعمت است و دین بدون علی ناتمام است. از طرفی انسان عاقل همیشه بدنبال نعمت تام و کمال است زیرا نعمت ناقص، انسان را به سر منزل مقصود نمی‌رساند و علی(ع) نعمت تمام است که هدایتگر سرمنزل مقصود و حیات است جریان غدیر، اتمام حجتی بر اهمیت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.

وی اضافه کرد: با توجه به فرموده خدای متعال، در صورت عدم ابلاغ ماموریت، پیامبر(ص) هیچ کاری انجام نداده است نه اینکه ناقص انجام داده باشد پس دین بدون امامت و ولایت به معنای نبود دین است نه اینکه به معنای کمبود دین باشد.

سرهنگ اصلی بیگی از بزرگداشت عید غدیر و برگزاری جشن در دهه ولایت بعنوان نقطه عطفی در دین و ایمان افراد یاد کرد و گفت: بزرگ شمردن عید غدیر، بروز رسانی دین و بیعت با امامت، ولایت است تا هم خود و هم آیندگان‌مان صراط مستقیم را ادامه دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها