در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ؛

بالایی: بسیج دانشجویی می تواند در تحقق تمدن نوین اسلام نقش بسزایی ایفاء کند

مسئول سابق بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: بسیج دانشجویی به عنوان یک عنصر تاثیرگذار در نهاد علم می‌تواند در تحقق تمدن نوین اسلام نقش بسزایی ایفاء کند.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۸۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

حمید بالایی مسئول سابق بسیج دانشجویی تهران بزرگ در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ گه در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: محیط دانشگاه به عنوان نهاد علم محوری‌ترین نهاد در عرصه تمدن سازی انقلاب اسلامی است با این وجود بسیج دانشجویی در گام دوم انقلاب اسلامی که ما باید مسیر حرکت از نظام اسلامی به سمت دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی را طی کنیم باید بتواند به عنوان یک عنصر اثرگذار در جریان علم نقش به سزایی ایفاء کند و تلاش ما نیز طی این سال‌ها حرکت در این مسیر بوده و امیدواریم دوستان جدید نیز این مسیر را با قوت طی کنند.

وی افزود: بسیج دانشجویی صرفا یک نهاد اثرگذار در عرصه محرومیت زدایی، فرهنگی و علمی نیست بلکه نهادی است که در تمام این حوزه‌ها دارای ماموریت‌های جامعی است و این بیانگر جایگاه راهبردی و ویژه بسیج دانشجویی است.

بالایی تصریح کرد: ۶۶ دانشگاه در تهران بزرگ وجود دارد و ۵۵ هزار دانشجو نیز در این شهر مخاطب برنامه‌های بسیج دانشجویی هستند و این یک گنجینه و ظرفیت بی بدیل است که جایگاه راهبردی و ویژه بسیج دانشجویی تهران بزرگ را بیش از پیش نشان می‌دهد با این وجود ما هر چه قدر بیشتر بتوانیم از این گنجینه استفاده کنیم قطعا زمینه اثرگذاری بسیج دانشجویی هم افزایش می‌یابد.

وی به رویکرد مسئله محوری در فعالیت‌های بسیج دانشجویی اشاره کرد و افزود: طی این سال‌ها تمام تلاش ما این بوده تا در بسیج دانشجویی تهران بزرگ با نگاه تحولی و با رویکرد مسئله محوری به فعالیت بپردازیم هر چند که در این مسیر قصور‌ها و تقصیر‌های زیادی داریم.

بالایی به توانمندی‌های مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ اشاره کرد و افزود: با توجه به روحیه جهادی و تجربه فعالیت آقای میرزاده مفرد در فضای دانشجویی آینده خوبی پیش روی بسیج دانشجویی تهران بزرگ است. معتقدم آقای مفرد فهم و شناخت دقیقی از عرصه‌ها و ماموریت‌های بسیج دانشجویی دارد چرا که او یکی از طراحان و مجریان مسیر تحولی بسیج دانشجویی بوده است

ارسال نظرات