فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت:

غدیر شکوفه نبوت و چراغ راه هدایت بر بشریت است

سرهنگ آقایی گفت: غدیر تجلی اراده خداوند و زنجیره تداوم ایمان است و نبوت بدون غدیر و تدوام رسالت نبوت، بدون امامت ابتر است، غدیر شکوفه نبوت و چراغ راه هدایت بر بشریت است.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۲۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت  به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر پیام تبریک صادر کرد. متن پیام :

««علت اهمیت عید غدیر مسئله ولایت است.»» امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

سلام بر غدیر، سلام بر سرنوشت رقم خورده تاریخ، سلام بر چشمه همیشه زلال غدیر، سلام بر حق
و حقیقت، سلام بر غدیر و«سلام بر مولا امیرالمومنین- علیه السلام-»

غدیر نه یک روز که یک تاریخ است، پیام غدیر نه یک کلام که یک فرهنگ است، مخاطبان غدیر نه تنها حاضران مجلس سال دهم که تمام انسانهایند، غدیر مشعلی است که در گذشته روشن شد تا مردم هر زمان، آن را بدست گیرند و راه آینده خود را بهتر ببیند.

غدیر روز ولای علی (ع) و آل علی (ع) است، غدیر تجلی اراده خداوند و زنجیره تداوم ایمان است و نبوت بدون غدیر و تدوام رسالت نبوت، بدون امامت ابتر است، غدیر شکوفه نبوت و چراغ راه هدایت بر بشریت است.

روز عید غدیرخم روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی، روز نزول مائده آسمانی، روز ابدیت اسلام و اضمحلال کفر، روز سرور اهل بیت (علیهم السلام) و اندوه منافقین، روز یاس شیطان و جنود ابلیس، روز اتمام حجت، روز استمرار پرچم هدایت، روز روشن شدن راه طریقت، روز ابلاغ و انتقال رسالت نبوت به امامت، روز معرفی وصی و، ولی خدا بر مردم، روز تجلی خورشید ولایت و روز نجات خلایق و وروزی است که پیامبر اکرم (ص) تکلیف حکومت را معین و الگوی حکومت اسلامی را تا آخر تعیین فرمودند.

««مَن کُنتُ مَولاهُ فَهذا علیٌ مَولاه»»

غدیر پیام ولایت است و نوع حکومت را معرفی می‌کند که حکومت چگونه باید باشد و حاکم چه کسی باید باشد و در یک کلام غدیر آمد که چگونه تبعیت از ولایت کنیم.


غدیر جلوه گه پیوند و امتداد انوار قدسی رسالت و ولایت، منظر زیبای حقانیت امامت و چشمه سار زلال عرفان شیعه است، غدیر بستر زمزمه ربوی "الیوم اکملت لکم دینکم” و مصدر ابلاغ رسالت نبوی (صل الله علیه وآله وسلم) و امامت علوی (ع) و حتمیت و تحقق "رضیت لکم الاسلام دینا "می باشد.

این جانب دهه امامت و ولایت خصوصأ عید سعید غدیر خم و عید ولایت را بر پیروان و علاقه‌مندان ان حضرت و شیعیان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهم که به همه ما توفیق دهد ادامه دهنده راه و مسیر اهل بیت (ع) باشیم.
سرهنگ آقایی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت
ارسال نظرات
آخرین اخبار