گزارش تصویری/

دیدار فرمانده سپاه روح الله با خانواده معظم شهدای زرندیه

فرمانده سپاه روح الله در جریان سفر یک روزه به شهرستان زرندیه با خانواده معظم شهدای این شهرستان دیدار کرد و از آنها تجلیل نمود.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۳۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  فرمانده سپاه روح الله در جریان سفر یک روزه به شهرستان زرندیه با خانواده معظم شهدای این شهرستان دیدار کرد و از آنها تجلیل نمود.

دیدار و تجلیل با خانواده های معظم شهیدان شهید جمشید شیخلر و شهید صفدر کاشی لو از شهدای شهرستان زرندیه ، دیدار با بسیجیان و جهادگران، دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از پروژه های بسیج سازندگی از مهمترین برنامه های سفر یک روزه سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله به شهرستان زرندیه بوده است.

شهید جمشید شیخلر در پنجمین روز از خرداد ماه سال ۱۳۴۳ در روستای علیشار دیده به جهان گشود،در لباس بسیجی گردان امام رضا(ع) ازتیپ ۱۷ علی بن ابیطالب(ع)به سمت جبهه های نبرد رهسپار شد و پس از ۵ ماه مجاهدت درشانزدهم آبان ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم با اصابت ترکش به بدنش به درجه رفیع شهادت رسید و طبق وصیتش پیکرش در زادگاهش-علیشار- به خاک سپرده شد.

شهید صفدر کاشی لو در دوم مهرماه سال ۱۳۵۶ در روستای علیشار از توابع شهرستان زرندیه و در خانوادهای مؤمن و مذهبی، دیده به جهان گشود،به عنوان بسیجی گردان مهندسی رزمی در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) مشغول به خدمت شد. او پس از مدتی در بیست و دوم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در جزیره مجنون با اصابت ترکش به سرش به قافله شهدا پیوست و پیکرش در زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

انتهای پیام /

ارسال نظرات