مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
زنجان-مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان گفت : عید غدیر خم روز اکمال دین واتمام نعمت الهی است.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۰۴
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹
حجت الاسلام محمد علی تیموری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن عید بزرگ غدیر خاطرنشان کرد: غدیر تجلی اراده خداوند و زنجیر تداوم ایمان است چرا که بدون غدیر و تداوم رسالت، نبوت بدون امامت ابتر است.
 
عید غدیر خم روز اکمال دین واتمام نعمت الهی است

وی ادامه داد: غدیر عید عدالت و رهبری است، عید انسانیت و کمال طلبی است، عید عید شعله افکنی بر اندیشه هاست عید امید آفرینی در دلهاست و عید روز بشریت و روز انسان است.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه عید غدیر خم روز اکمال دین واتمام نعمت الهی، روز نزول مائده آسمانی است، تاکید کرد: غدیر روز ابدیت اسلام و اضمحلال کفر و روز سرور اهل بیت (علیه السلام) و شادی مومنین و اندوه منافقین و روز یاس شیطان و جنود ابلیس و بالاخره روز استمرار پرچم هدایت و روز ابلاغ رسالت است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ٣٦ انصارالمهدی (عج) استان زنجان به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره عید غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: ((مساله غدیر با این مضمون والا متعلق به همه‌ی مسلمانهاست، چون به معنای حاکمیت عدل، حاکمیت فضیلت و حاکمیت ولایت الله است)) و در واقع غدیر عید الله اکبر است و عید آل محمد (صل الله علیه و آله) است و عید هواداران حق و وفاداران به پیامبر است.

حجت الاسلام تیموری در پایان به درس‌هایی از غدیر اشاره کرد و افزود: غدیر روز انتقال رسالت نبوت به امامت، روز معرفی وصی بر، ولی خدا بر مردم و روز تجلی خورشید ولایت و روز نجات خلایق است و در تیپ ۳۶ سعی خواهد شد ضمن برگزاری جشن برای کارکنان و با راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و توسعه آگاهی کارکنان نسبت به زیارت غدیریه و خطبه غدیر و همچنین تبلیغ و ترویج قرائت و شرح زیارت جامعه کبیره منصوب به امام هادی (علیه‌السلام) شاهد برگزاری جشن‌ها و مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم بود.
ارسال نظرات