خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در رزمایش کمک مومنانه سپاه آبیک؛
سردار آتانی گفت: سپاه مردم را به همه چیز ترجیح می‌دهد حتی راحتی خود را و همیشه در کنار مردم خواهد بود و ما در سپاه پاسداران با اشتیاق سپر بلای مردم خواهیم شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۳۲
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم توزیع هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم در ناحیه امام صادق علیه السلام بیان کرد: عید غدیر را باید تکریم کنیم و با عظمت آن را تجلیل کنیم و مرتباً به هم تبریک بگویم و واقعه غدیر خم را به یکدیگر یادآور باشیم.

وی افزود: واقعه غدیر در برکه غدیر خم ماند و خدا به پیامبر دستور داد برای تکمیل دینش، امیرالمومنین را معرفی کند اما غدیر با فهم نادرست عده ای در همان لحظه اول مواجه شد و نگذاشتند بشریت از حکومت عدالت محور و شیرین امیرالمومنین برخوردار شود و امینان خدا نیز در روی زمین نتوانستند حکومت اسلامی را تشکیل دهند.

سردار رفیعی متذکر شد: در سال ۱۳۴۲ فرزندی از فرزندان امیرالمومنین با اعتماد به ملتش پرچم ولایت امیرالمومنین را بلند کرد و دوران سختی را گذراند اما به سرانجام رسید و برهمین اساس تاریخ پر افتخار کشور با تاریخ غدیر پیوند دارد و امام خمینی مبارزه را شروع کرد و مبانی دینی را از نهج البلاغه و قرآن استخراج کرد و در منظر عموم دنیا قرارداد و در هر مسئله ای امام خمینی با این مبانی دینی مسائل را برطرف می کرد ملت ما امام را کمک و اطاعت کردند و امام در تبعید شان را با عزت به کشور برگرداندند و ضلع امام و ضلع مردم در کنار هم قرار گرفتند و باورهای دینی این انقلاب را احیا کردند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی در تاریخ ۴۳ ساله کشور از مبانی دینی فاصله گرفتیم ضربه خوردیم و این مبانی دینی باعث شد مشکلات کشور را رفع کنیم و مستکبرین خصوصا امریکایی‌ها قبل از اینکه در مواجه با ما شکست بخورند در فلسفه زندگی و هدف زندگی خود شکست خورده اند و زمانی ما را تحقیر می‌کردند که شما در حوزه پزشکی عقب مانده اید ولی سنت خدا بر این بود که مستکبرین عالم رسوا شدند.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه تصریح کرد: ویروس کرونا یکی از همین مصادیق است و وقتی که مردم آمریکا از ویروس کرونا کشته می شدند مسئولین آمریکایی تجهیزات پزشکی خود را در قبال سود بیشتر به کشورهای دیگر می فروختند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: این کمک های ما شاید از لحاظ ریالی مبلغ زیادی نباشد اما آن نیتی که در قبال آن افراد برای خدمت رسانی به همنوعان خود اقدام می کنند ارزشمند است و دشمنان ما بدانند تهدید در هر سطح و از هر مبدا برای جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: اگر در دیرالزور باشد یا در مواجهه با قاتلین شهید سلیمانی یا در دریاها برای کشتی های ما باشد پاسخ ما کوبنده است و امروز در منطقه جایی نیست که در تیررس نیروهای ما نباشد. امروز محور مقاومت به کرانه باختری رسیده است و همه قدرت دشمن در تیررس ما قرار گرفته است.

سردار آتانی در پایان گفت: یکدست شدن سیستم خدمتگزاری کشور پدیده مبارک و مقدسی است. خصوصا با حضور شخصیت نجیب و انقلابی آیت الله رئیسی و سپاه همچون گذشته مطالبات مردم را پیگیری می کند. سپاه مردم را به همه چیز ترجیح می‌دهد حتی راحتی خود را و همیشه در کنار مردم خواهد بود و ما در سپاه پاسداران با اشتیاق سپر بلای مردم خواهیم شد. همانطور که در سالیان سال ثابت نموده ایم که برای استقلال و آبروی این ملت خود و خانواده خودمان را فدا می کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها