خبرهای داغ:
رزن-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه غدیر عید «الله اکبر» است، گفت: تمام مشکلات حال حاضر بشری به فراموش شدن واقعه غدیر بر می‌گردد، اگر غدیر فراموش نمی‌‌شد انحراف از ولایت شکل نمی‌گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۳۹
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

اگر غدیر فراموش نمی‌‌شد انحراف از ولایت شکل نمی‌گرفتحجت الاسلام امیرعلی احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: از عید قربان تا عید غدیر با عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.

وی افزود: امتحان سخت امامت از حضرت ابراهیم(ع) است که خداوند منان فرمود و «اذا ابتلی ابراهیم ربه بکلمات فاتمهن قال انی جاعلک لناس اماما»، حضرت ابراهیم(ع) با موفقیت از این امتحان بیرون آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن تاکید کرد: انتهای این امتحانات عید غدیر خم و امامت امیرالمومنین (ع) است که این هم به دنبال امتحانات سخت الهی از حضرت علی (ع) است.

وی عنوان کرد: خداوند منان قبل از واقعه غدیر فرمودند «فان لم تفعل فما بلغت رسالته» یعنی اگر آنچه که گفته شد ابلاغ نکنی رسالتت ناتمام می‌ماند و بعد از واقعه غدیر به پیامبر (ص) «الیوم اکملت لکم دینکم» نازل شد یعنی دین امروز دین شما کامل شد و اسلام دین راضی کننده‌ای برای من شد.

احمدزاده ابراز داشت: از مجموع آیه‌هایی که قبل و بعد از واقعه غدیر نازل شده می‌توان این را برداشت کرد که واقعه غدیرخم برابر با کمال رسالت پیامبر(ص)، رضایت الهی از اسلام و اتمام نعمت الهی است.

وی با بیان اینکه می‌توان غدیر را عید «الله اکبر» دانست، گفت: تمام مشکلات حال حاضر بشری به فراموش شدن واقعه غدیر بر می‌گردد، اگر غدیر فراموش نمی‌‌شد انحراف از ولایت شکل نمی‌گرفت، حاکمان جور بر مردم چیده نمی‌شدند و امام زمان(عج) به اجبار غایب نمی‌شد و این همه سختی‌ها به مردم مظلوم و محروم وارد نمی‌شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: به تعبیر دیگر تمام مشکلات بشریت به عدم تبعیت از ولی فقیه زمان بر می‌گردد چرا که اگر حرف ولی زمان روی زمین نمی‌ماند، حسینی در غربت قتلگاه نمی‌رفت و بقیه ائمه اطهار(ع) «سبی من سبی و اقصی من اقصی» نمی‌شدند.

وی افزود: امروزه نیز از عمده مشکلات حال حاضر کشور عزیزمان ایران به همین مسئله عدم تبعیت از ولی‌فقیه برمی‌گردد که نمونه بارز آن معضلات اقتصادی و مشکلات سوءمدیریت است.

احمدزاده گفت: عید غدیر یعنی تبعیت از ولایت و تا فرهنگ تبعیت از ولایت بین مسئولان و مردم جا نیافتاده باشد ظهور رخ نخواهد داد و مشکلات از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات