خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع:
تبریز- فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع ضمن تبریک عید غدیر گفت: ما همه پاسدار فرهنگ و معرفت غدیری هستیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۳۹
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور در بازدید از یگان های مستقر در مرزهای شمالغرب کشور افزود: ما معتقد به آیه‌ مبارکه‌ سوره‌ مائده که میفرماید: «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی» هستیم، به همین معناست که این نعمت؛ نعمت اسلام، نعمت هدایت، نعمت نشان دادن صراط مستقیم به جامعه‌ بشریت ا آن وقتی تمام و کامل می شد که نقشه‌ راه برای بعد از پیغمبر هم معین باشد.

وی ادامه داد: خلق و خوی تکاور ارتشی پیروی از امامت و پا در رکابی با ولایت است. امیرالمومنین علی(ع) در این باره می فرمایند: «پيش از آنكه به خود مشغول گرديد از معدن علوم (اهل بيت (ع)) دانش استخراج كنيد» این نشان دهنده آن است که جوان ایرانی امروز باید از این خصوصیت ولایت بهره مند شود تا بتواند در عرصه های مختلف باعث شکوفایی استعداد خود و مردم کوشا باشد.

سرهنگ دلاور خاطرنشان کرد: ولایت همیشه همچون نوری است که تاریکی های جهان را برای مردم روشن کرده و خطرات و موانع پیشرو را نمایان می سازد پس بر ماست که از این سرمنشع نورانی همیشه بهره مند باشیم تا بتوانیم دشمنان خود را بهتر شناخته در مقابلشان بایستیم.

وی اضافه کرد: استقرار عدالت جوهره اصلی پیام غدیر است در سایه حاکمیت انسان کامل. پیام غدیر به نسل ما این است؛ سعادت و رستگاری جامعه انسانی تنها در گرو جاری شدن احکام الهی در تمامی زمینه های فردی و اجتماعی تحت زعامت و مدیریت انسان کامل و الهی می باشد پس ما پاسدار غدیریم چراکه غدیر راه ماست.

ارسال نظرات