رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور:

مبانی غدیر در جمهوری اسلامی پیاده سازی شده است

ساری-رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت:هنوز برخی‌ها پیام غدیر را دریافت نکرده اند در صورتیکه مبانی غدیر در حکومت جمهوری اسلامی پیاده سازی شده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۰۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴
مبانی غدیر در جمهوری اسلامی پیاده سازی شده است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر به مناسبت عیدغدیر خم وبه همت بسیج طلاب شهرستان آیین تجلیل از طلاب و روحانیون سادات  با حضور حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و  حجت الاسلام دکتر ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا کشور در پارک جنگلی تبار قائم شهر برگزار شد.
 
حجت الاسلام دکتر ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در این مراسم، غدیر را سرچشمه معارف نبوی و علوی دانست و گفت: واقعه غدیر بیانگر حقانیت شیعه و سند بی بدیل ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) در تاریخ است.
 
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه در واقعه غدیر اگر دستوری که ازجانب خدا بر پیغمبر(ص) نازل شده بود ابلاغ و اجرا نمی‌کرد رسالت پیامبری خود را انجام نمی‌دادند، افزود: این به دلیل اهمیت این رویداد و واقع تاریخی است.
 
مبانی غدیر در جمهوری اسلامی پیاده سازی شده است
 
حجت الاسلام دکتر ادیانی درادامه اضافه کرد:غدیر یعنی عینیت یافتن لااله الا الله و ارائه عالی‌ترین مدل الهی برای اداره بشر است، غدیر به ما می‌گوید امر ولایت امر واگذار کردنی نیست بلکه ابلاغ الهی برای تعالی بشر است.
 
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تصریح بر اینکه هنوز برخی‌ها پیام غدیر را دریافت نکرده اند در صورتیکه مبانی غدیر در حکومت جمهوری اسلامی پیاده سازی شده است، بیان کرد:همه پیشرفت‌ها و دستاورد این انقلاب بخاطر این است که سرمایه و خواستگاه آن واقعه غدیر است.
 
حجت الاسلام دکتر ادیانی در پایان خاطر نشان کرد: سایه ولایت بر سر این ملت و کشور گسترده شده است و این کشور را در برابر دشمنی‌ها و توطئه‌های معاندان به برکت ولایت مصون خواهد ماند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار