کتاب «جنگ تمام عیار» منتشر شد

کتاب جنگ تمام عیار با هدف روشن کردن موضوعات مختلف، راهبردهاو ظرفیت‌های مقابله با دشمن توسط علی صالحی ابرقویی تألیف و منتشر شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۲۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، کتاب جنگ تمام عیار با هدف روشن کردن موضوعات مختلفی ازجمله شناخت جنگ اقتصادی، علل دشمنی، تاریخچه‌ی تحریم‌ها و مذاکرات ایران با غرب، برجام، اف‌ای تی اف (FATF)، اهداف آمریکا و راهکار‌ها، راهبردهاو ظرفیت‌های مقابله با دشمن توسط علی صالحی ابرقویی تألیف و منتشر شد.
فصل اول این کتاب به کالبد شکافی جنگ اقتصادی و در فصل بعدی ریشه‌های دشمنی و تاریخچه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران بررسی و در فصل سوم نیز به اهداف آمریکا ازجنگ اقتصادی علیه ایران پرداخته شده است.
این نویسنده ابرکوهی در فصل چهارم کتاب خود به بررسی شناخت اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران می‌پردازد. موضوع تأثیرات جنگ اقتصادی آمریکا بر ایران و راهبرد‌ها و ظرفیت‌های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را نیز می‌توان در فصول پنجم و ششم کتاب جنگ تمام عیار مطالعه کرد.
هدف و انگیزه اصلی از تألیف این اثر آشنایی مردم به ویژه جوانان با دشمنان این کشوردر رأس آنان آمریکاو چرایی مرگ برآمریکا، روشنگری تاریخی سیاسی ابعاد مختلف روابط و تقابلات ایران با آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون و بررسی کامل مختلف موضوعاتی همچون مذاکرات برجام، اف‌ای تی اف (FATF)، اهداف آمریکا، خنثی سازی تحریم ها، راهکار‌ها، راهبردهاو ظرفیت‌های مقابله با آن است.
تاریخچه‌ی تحریم ها، آشنایی با دموکرات‌ها و جمهوری خواه ها، اهداف آمریکا، تأثیرات منفی و مثبت تحریم ها، خنثی سازی تحریم ها، دو بیماری بزرگ اقتصاد ایران و راهبرد‌ها و ظرفیت‌های تقابلی ایران از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در کتاب فوق است.
انتهای پیام
ارسال نظرات