خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

غدیر خم بهترین فرصت برای درک معارف اسلامی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، غدیر خم را بهترین فرصت برای درک معارف اسلامی و شناخت تاریخ اسلام عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۸۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدفاضل پیغمبری در ویژه برنامه جشن عید غدیرخم در جمع کارکنان سپاه جلفا اظهار داشت: در سایه غدیر از دشمنان نباید ترسید و نباید هراسید، عید غدیرخم یک فرصت طلائی برای درک بهتر معارف اسلامی و شناخت تاریخ اسلام است.

وی با اشاره به اینکه غدیر مظهر وحدت و همدلی و عزت و کرامت انسانی انسان‌هاست، تاکید کرد: غدیر نور پر فروغ خیر و صلاح و سعادت است، غدیر رمز برادری و اخوت، برابری و عدالت، تقوا است .

حجت الاسلام پیغمبری خاطرنشان کرد: ولایت انسان را به سر منزل مقصود می رساند و موجب سعادتمندی در دنیا و آخرت می شود، این از مهم ترین آثار و برکات غدیر است.

وی با بیان اینکه تنها راه ثبات جامعه بشری این است که از امامت و رهبری پیروی کنند گفت: امنیت جمهوری اسلامی در کنار همه توطئه های شوم دشمنان، فقط به دلیل وجود این محور الهی در جامعه اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان یادآور شد: غدیر فقط یک واقعه تاریخی نیست. غدیر یک حقیقت همیشه جاوید تاریخ است چنانچه امام راحل فرموده است؛ غدیر آمده است تا بگوید چگونه تبعیت کنیم و لذا غدیر، مفهومی است که از صدر اسلام تا قیامت ادامه دارد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار