خبرهای داغ:

از برپایی جشن غدیر تا تماس با خانواده شهدا و تبریک عید توسط طلاب بسیجی شاهرود

شاهرود_به همت پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود، برنامه های متنوعی در گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۲۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج، جشن بزرگ غدیر در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شاهرود، با تعامل مدارس علمیه خواهران شهرستان شاهرود انجام شد.
در این مراسم، حجت السلام و المسلمین گلایری، استاد حوزه و دانشگاه، به بیان گفتمان غدیر و شیوه عملکرد پیامبر اکرم (ص) برای معرفی امام علی (ع) به عنوان، ولی و سرپرست مردم بعد از خود پرداخت و در ادامه ذاکر اهل بیت (ع) محمد عرب نجفی به بیان مدح و مناقب امام علی (ع) و واقعه غدیر پرداخت و گروه سرود (پسران غدیر) مدعوین را به فیض رساندند و برنامه که با دکلمه‌هایی از فرزندان طلاب همراه در با اجرای نمایش (بیعت در غدیر)، توسط طلاب مدارس علمیه به پایان رسید.
این مراسم با دعوت از عموم بانوان شهرستان در محیط باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و غرفه فروش برای بانوان کارآفرین با حضور پانصد نفر شرکت کننده اجرا گردید.
همچنین اعزام مبلغین بسیجی به بنیاد شهید به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر به منظور همکاری و تماس با خانواده شهدا و تبریک به ایشان، در چهار روز متمادی در تعامل با بنیاد شهید با حضور شش مبلغ به این نهاد انجام شد.
ایستگاه مطالعه، با موضوع غدیر شناسی به منظور استفاده مراجعان در دهه ولایت و امامت انجام و پرچم توسط پایگاه امام جعفر صادق (ع) خواهران طلاب جهت نصب درب منازل در دهه ولایت توزیع گردید.
این برنامه‌ها به همت پایگاه امام جعفرصادق (ع) و قرارگاه جهادی شهید حججی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شاهرود به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها