خبرهای داغ:
شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دولت بر ساده انگاری برخی افراد نسبت به وعده‌های پوچ غربی‌ها خط بطلان کشیدند.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۴۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
خط بطلان رهبر معظم انقلاب به وعده‌های پوچ غربی‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص)، با اشاره به آخرین دیدار دولت دوازدهم با رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: ایشان در بیانات خود تاکید داشتند اگر کسی به خاطر خدا به مردم خدمت کند پاداشش نزد خداوند محفوظ است.
امام جمعه شاهرود افزود: همه دولت‌ها در عملکرد خود نقاط قوت و ضعف داشتند و باید برای نقد آن‌ها منصف بود.
وی اعتماد نکردن به غرب را عبرتی برای دولت آینده دانست و گفت: هر جا به غرب اعتماد شد پیشرفت نکردیم، اما هرگاه به داشته‌های خود تکیه کردیم موفقیت‌های خوبی به دست آوردیم.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه ما اهل مذاکره و تعامل هستیم، اما زیاده خواهی دشمن را نمی‌پذیریم، تصریح کرد: در برجام به خاطر اعتمادی که به غرب داشتیم توقعات‌مان از این توافق برآورده نشد و این موضوع برای دولت سیزدهم درس خوبی است.
امینی ادامه داد: عده‌ای در کشور غرب گرا هستند و به جای محکوم کردن کار دشمنان، نیرو‌های مسلح ما، مسوولان و گاهی مردم را محکوم می‌کنند در حالی که نمی‌بییند مشکل از غربی‌ها است.
وی افزود: بدتر از همه این است که این افراد از بودجه بیت المال برای بیان دیدگاه‌های منفی خود استفاده می‌کنند و دولت آینده باید مراقب این موضوع باشد.
امام جمعه شاهرود یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دولت بر ساده انگاری برخی افراد نسبت به وعده‌های پوچ غربی‌ها خط بطلان کشیدند.
وی به برگزاری رژه دریایی ایران و روسیه نیز اشاره کرد و گفت: ناو‌های بزرگ سنگین و نیمه سنگین ایران پس از طی مسافت بسیار طولانی در رژه شرکت کرد که این موضوع مایه افتخار و عزت برای ما و ناامیدی برای دشمنان است.
امام جمعه شاهرود به برگزاری رقابت‌های المپیک نیز اشاره و اظهار داشت: این نمک نشناسی عده‌ای است که غیرت و تعصب ایرانی را محکوم می‌کنند در حالی که در این رقابت‌ها شاهد بودیم ۲ ورزشکار غیرایرانی مسلمان هم با تمسک به منش ورزشکاران ایرانی از رقابت با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خودداری کردند.
امینی درخصوص دیدار نخست وزیر عراق با رییس جمهوری آمریکا نیز بیان کرد: از آمریکا جز خیانت و خباثت برای ملت‌های مسلمان دستاوردی نیست و نمونه آن افغانستان است که دیدیم پس از خروج آمریکا از این کشور چه به روزش آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها