خبرهای داغ:

۱۲۰ بسته معیشتی به دست نیازمندان هفتکلی رسید

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل گفت: به مناسبت عید غدیر ۱۲۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۹۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
حجت الاسلام محسن کلاه کج مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  از اهواز، گفت: به مناسبت عید غدیر ۱۲۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم شهرستان توزیع شد.

او افزود: این بسته‌ها شامل روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، لوبیا، عدس، نخود نمک، شکر و ... بودند که بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شدند.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به پخت و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر در هفتکل اظهار داشت: خرید و قربانی ۲ راس گوسفند و توزیع آن میان نیازمندان، خریدو توزیع شیر خشک برای نوزادان خانوار‌های نیازمند، تهیه و تحویل ماسک، تهیه و توزیع البسه و تعمیر کولر، یخچال، تلویزیون و... نیازمندان از دیگر اقدامات انجام شده از سوی گروه جهادی مدافعان ولایت در دهه ولایت هستند.

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل در پایان ضمن دعوت از خیران، موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی به همکاری تصریح کرد: کسانی که علاقه‌مند به مشارکت در کار‌های خداپسندانه هستند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۵۴۲۴۶۶۱۸۰ واریز کنند و ان شاء الله بتوانیم با کمک‌های مردمی خدمات بیشتری به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا ارائه دهیم.

انتهای پیام/ی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار